Grab the widget 

Tuesday, March 01, 2011

Naib Presiden PERKASA Tegur Penasihat Jurucakap Yahudi ?

“Saya tak kata Muslim Brotherhood (Ikhwanul Muslimin) ini kumpulan pengganas.

Saya kata Muslim Brotherhood (Ikhwanul Muslimin) boleh ambil bahagian dalam pilihan raya dengan syarat menolak keganasan dan fahaman ekstremis, sebab ini (kumpulan pengganas adalah) pandangan umum terhadap Muslim Brotherhood, bukan pandangan saya,”

………………..ya ! ya ! ya !…….saya dengar pandangan umum dari yahudi amerika dan israel kata…………..saya hanya jurucakap jah…………….

tok guru gila dan no deghih baju hitam No Deghih dan baju biru tok gughu suka cakap “GILO ! GILO ! GILO !……..ulamak penasihat agama umno Kelantan. [klik sini kenali mentality mohd nor deris]

“Penasihat2 Perdana Menteri mestilah buat penyelidikan sebelum menasihatkan bosnya mengenai sesuatu. Terbaru kenyataan DS Najib yg melahirkan kegusaran mengenai sikap Sheikh Yusuf Al-Qaradawi terhadap keganasan perlu dijernihkan. Ini kerana Al-Qaradawi adalah ulamak besar yg sentiasa memperjuangkan prinsip wasothiayatul Islam dan pernah menasihati Ikhwanul Muslimin agar lebih bersederhana dalam pendekatannya” [naib presiden perkasa umno  Tumpat]…………..walau apa pun mamat ini tetap umno bersama2 dengan No Deghih……….

1 comments:

gedebeKB said...

terompah kayu,
diperbuat dari kayu murah,
tanpa ukiran tiada nilai seni,
tanpa warna yang menawan,sesuai sebagai pelapik kaki,
jarang dipakai guna,
sesekali untuk ke tandas,
untuk kencing dan berak,
selepas berak,
terompah dibiar,
cukup bulan terompah dibunag,
tukar untuk terompah baru.

Lihat wahai orang Kelantan!,
dua terompah kayu berjanggut sedang bergambar dihadapan pejabat majikan yang membelinya.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM