Grab the widget 

Friday, March 04, 2011

Harussani ! Lu Jangan Campur Urusan Politik

image Lu sudah di kandang kan oleh najib, agama lu sudah terkandang dalam aliran politik umno ugama suku politik suku, lebih elok lu duduk diam dan makan kenyang2, hal Dosa Pahala, Syurga Neraka sesorang lu jangan peduli, sebab lu kata “Allah yang menentukan nya”, lantak diorang lah……..lu hanya makan gaji……….tak ada kena mengena dengan lu.

Lu boleh sandang jawatan Mufta sampai mati, kerana martabat lu pada pandangan najib dan umno lebih tinggi dari Syeikh Dr Yusuf Al-Qardhawi, dengan kenyataan terbaru lu itu najib sangat2 suka hati.

Dalam perjuangan umno yang lu paham tidak ada dosa, pahala, syurga dan neraka, jadi bila berpolitik untuk memilih pemimpin tak payah  pakai panduan agama, buat lah apa saja, pemimpin RASUAH ke, pemimpin buka kilang arak ke, buka premis judi ke, pemimpin dan KERAjaan tipu rakyat ke, pemimpin langgar hukum agama ke, pemimpin hina ulama ke, merogol, membunuh ke itu semua tak payah ambil peduli, kerana………………hanya Allah sja menentukan syurga neraka……………………….amboi senang nya pahaman agama lu, kalau macam tu takyah belajar rukun Islam, rukun iman la…….pakai redah je………….kemudian serah bulat2 pada tuhan, pakai niat je……………….Allah banyak menyebut dalam Qur’an perumpamaan2 semacam ini dah di janjikan NERAKA…………apa lu boleh excuse….?

Teruk 1msia ni, mufta tahap ni pun masih ada lagi……………..uhhhh ! senang kalau gitu jadi Mufti ni ye, tak payah peduli kepada manusia ye ?, cuba lu jawab……..pemimpin macam mana wajib kami pilih dan taat ?, pemimpin dan negara yang berkiblat kan yahudi, pemimpin yang langgar perintah Allah atau ape ?.

Nampak nya satu kepala jah dengan No Denghih Mufti nih.

1 comments:

1Crony said...

Kalau dah bangsa Melayu tu... taraf seorang Mufti pun masih boleh dibeli dan sogok dengan wang. Apa lagi yang lain-lain, masuk TV ceramah ehwal Islam, keras macam batang kayu, lawak macam ketul batu dah boleh jadi Menteri Agama UMNO. Seorang bekas pensyarah, gelaran Ustazah yang bergigi senget dan berjerawat. Apabila dilantik sebagai Tim Menteri Agama UMNO, muka jadi licin bikin kening artis.... sanggup hina hukum hudud. Semua boleh dibeli dengan wang, termasuk maruah. Itulah Ulama UMNO. Apalagi orang Melayu bawahan yang tak belajar Agama Islam? Teruskan lah kesesatan dan sokonglah kemungkaran di negara ini. Mudah-mudahan Allah akan bayar "cash" untuk kamu dan keseluruhan rakyat negara ini.

Komen Terkini

lain lain artikel