Grab the widget 

Sunday, October 10, 2010

Ketua2 Agensi KERAjaan Tengah Bermesyuarat Di JPP Hari ini PRK N45 Dun Galas

jpp Semua ketua2 agensi KERAjaan Tengah selesai bermesyuarat tentang apa2 tindakan jabatan2 yang perlu di laku kan oleh jabatan masing bagi membantu Umnoapco BN menghadapai Pas dalam PRK N45 Dun Galas nanti.

Mesyuarat itu selesai petang tadi yang  di adakan di pejabat JPP Kelantan Kota Bharu, antara perkara yang di bincangkan ialah bagaimana untuk mengagih atau membelanja peruntukan2 yang di sediakan oleh KERAjaan persekutuan untuk lebih berkesan bagi menarik seberapa ramai pengundi memihak kepada UmnoApco yahudi BN.

Segala peruntukan2 perlu di gunakan dengan segera dan juga perlu di habis kan sebelum tempoh pilihanraya.

Kan aku dah kata, JPP lah antara penyambung hayat Umno, jangan2 duit royalti yang sepatut kerajaan negeri dapat itu pun akan di gunakan untuk pilihanray ini juga.

Maka nanti banyak lah program2 UmnoApco akan laku kan di galas, segala2 nya itu adalah duit rakyat, mereka akan gunakan untuk memenangkan hanya seorang individu, yang belum tentu individu itu akan berjasa kepada rakyat, tapi kalau wakil rakyat Umno laaaaa, kayakan diri sendiri dan kroni2 lah dulu, melayu2 UMNO Felda tunggu lah dulu, di tipunya peneroka ada lah.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM