Grab the widget 

Sunday, October 10, 2010

Stopa Mamat penipu Besar Janji PRK Manik Urai

Segala2 nya berlaku 2 3 hari lalu, dengan papan2 tanda di dirikan serta meletak kan sebiji 2 jentera di tapak2 yang di kata kan untuk menunai janji2 PRK MU tempoh hari, kalau kerana tidak berlaku PRK Galas HARAM penipu2 ni nak letak papan2 tanda itu atau acah2 nak buat.

DSC06627DSC06650 Tidak ada apa2 aktiviti di jambatan MU melainkan kerja mencuci di kedua2 kepala jambatan dengan sebuah jentera excavator, papan tanda dengan tergesa2 di pacak kan 2 hari lalu.

Begitu juga dengan janji Gelanggang Sukan di Kampung Manjor RM300,000 [lihat sini], oiit ! yang di tulis pada papan tanda padang bola, tapak dah di beli hampr RM200 ribu, nak ratakan bukit tu dah makan belanja sama dengan harga  tapak tu, oiiit ! cukup ke RM300 ribu, dah lah harga tapak di rembat oleh broker, nak menipu pun biar lah pada2.

Mengenai dakwaan PAS kononnya kerajaan BN gagal melaksanakan janjinya pada kempen pilihan raya kecil DUN Manik Urai 14 bulan lepas, Mustapa berkata semua empat projek yang dijanjikan sudah dilaksanakan, cuma ada di antaranya mengalami kelewatan kerana masalah teknikal.

Sepatut nya stopa mamat merasa malu diatas penipuan nya, kalau benda belum buat dan di tunai, tak payah nak melaung kata dalam pembinaan, kalau lihat kepada papan2 tanda dengan tiada nya nama kontraktor, itu sudah membuktikan mereka menggelabah sebenar, mungkin masa berjanji mereka main2 dan hanya pemanis mulut jah untuk menarik pengundi, lepas itu tidak dipedulikan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel