Grab the widget 

Thursday, September 02, 2010

UMNO Parti Tak Boleh Buat Kawan

Harussani tidak di kedudukan sekarang ini, begitu juga rosmah dan musa hassan, ini semua adalah ketaatan Kaum Cina dan India dengan Parti masing2 MCA dan MIC sanggup jadi rakan untuk menubuh KERAjaan.

21069205Umno lupa yang dia berkongsi Kuasa dengan CINA, INDIA dan lain2 kaum juga. 

Umno sudah lama berkubur kalau 2 parti tonggak terbesar kaum bukan melayu sanggup jadi kawan, mereka tidak banyak kerenah dan taat pada negara ini percaya dengan ikatan janji bersama, walau pun ada krisis kecil dalam hal2 rumah tangga.

Akhir2 ini Umno semakin melampau dengan sikap RASIS perkauman yang begitu tak boleh di terima terhadap 2 2 kaum itu, dengan mengungkit sensitivti Ugama dan Kaum untuk mengahalkan tindakan nya, Umno lupa, walau pun yang di cerca itu dari parti lain tapi mereka ada perasaan atas dasar kaum, jangan mencerca sesuka hati, PAS ada CINA dan INDIA begitu juga DAP dan PKR….

Umno perlu ingat seberapa kuat pun Umno tidak boleh bersendirian mentadbir Negara, walau pun bergabung dengan PAS, ini realiti patut di insafi, yang Umno boleh sesuka hati RASUAH, TIPU RAKYAT, rampas hak rakyat Kelantan dan menjolikan dengan harta2 Kerajaan sekarang ini pun, 2 parti itu juga lah yang tolong bagi kuasa, ingat sikit.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM