Grab the widget 

Tuesday, September 21, 2010

Umno Melutut Pada Perkasa

Bodoh tak bodoh nya ahli Umno ni, hampir 90% ahli perkasa adalah dari orang Umno, brohing boss perkasa pulak wakil rakyat bebas yang sebelum ni menang atas tiket PAS, yang pelik nya, boleh pulak pencacai umno ni gi sokong pertubuhan yang di ketuai oleh orang yang tak berparti.

bininajib_thumb3rasa macam kenal jah minah ni, roswah laki presiden Umno kot ?

Rela pulak tu brohing  mempersenda kan SU agong dan ketua pemuda Umno, kalau aku la, sebelum apa2 atau dah ada ura2 brohing nak kondem boss2 umno, jam tu juga aku isytihar perang dengan perkasa, sebab brohing bukan ahli Umno pun, malah sudah di pecat, kerana melanggar peraturan2 parti.

Bagaimana pencacai2 umno boleh sokong perkasa ?, malah penawar sudah jadi racun kepada umno kini, yang mana mantan2 yb umno ni dulu dan kini ada yang masih menerima elaun2 yb, dalam masa sama gi sokong orang yang Umno sudah pecat, tak ke bangang nama nya.

Mesti ada sesuatu yang  pencacai umno kejarkan, mereka membelakang parti sendiri kerana taksub dengan madey mukhriz dan brohing ali.

Orang yang paling cerdik yang dulu hampir2 berkubur, sekarang segar bugar bersama perkasa, hebat kan ?, senang2 jah brohing bodoh2 kan pencacai umno.

Hidup perkasa, mampos umno…………brohing akan cucuk hidung dan sembelih umno ramai2.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel