Grab the widget 

Thursday, September 23, 2010

Perkasa pertubuhan kaki lima Apa Perkasa Lakukan Pada Melayu Kelantan ?

imageBersungguh2 memperjuangkan Melayu kunun nya, tapi apa yang telah Perkasa laku kan terhadap Melayu Kelantan yang secara terang2an KERAjaan pimpinan Umno menekan rakyat Kelantan ?.

Perkasa memang bacul, sedang kan Kelantan negeri kelahiran boss nya, di biar kan Umno memperlakukan dengan banyak perkara telah umno menafikan hak2 negeri dan rakyat yang di jamin oleh perlembagaan.

Kalau benar perkasa memperjuang kan melayu, nah ! ini lah satu2 nya negeri yang paling ramai melayu mendiami nya, antara perkara patut perkasa perjuang kan bersama2 rakyat Kelantan ialah isu Royalti Petroleum dan Gas, yang mana hasil itu telah di rompak dengan rakus oleh umno dan geng2 BN, dengan hasil itu mereka gunakan sewenang2 dengan berjoli dan dan memasukan kedalam poket pemimpin2 mereka.

Paling dayus dan bacul Umno Kelantan turut sama bersekongkol dengan perkasa, sememang nya umno kelantan harap dapat bergantung hayat pada perkasa, dari segi orang yang berotak waras, perkasa tidak relevan dalam konteks Kelantan, malah Umno juga tidak relevan, kerana Umno RASUAH, sudah layu dan terbukti gagal memartabat kan melayu selama ini.

Umno kini di gerbang kehancuran di negeri2 selama ini di anggap kubu Umno, maka di situ lah yang sepatut nya perkasa dan Umno bersama2 menjaga nya.

Lupa kah boss perkasa, suara2 mu yang berdegar2 entah hapa2 itu, sehingga boleh memperdaya orang2 bodoh semacam umno itu, ada kah suara mu itu dari mandat orang Pasir Mas ?, sedangkan belum tentu mereka rela itu adalah kehendak mereka.

Tak lain dan tak bukan ialah untuk membalas dendam, ini perangai orang yang kecewa tidak mendapat tempat atau tidak mendapat kehendak hati mereka, mereka boleh melaku kan apa saja, walau terkeluar dari norma2 manusia.

Boss perkasa parti bagi nya sebagai wakaf tempat berhenti sementara, tak selesa wakaf itu akan di runtuhkan, kalau menumpang rumah orang macam kera sumbang, tak pandai sesuai diri, akhir nya tuan rumah halau, akhir nya hidup lah di kaki2 lima.

Perkasa adalah pertubuhan kaki lima, kabur arah tujuan nya, sebab itu dia boleh menerpa ke mana2 arah, yang nyata adalah RASIS.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM