Grab the widget 

Wednesday, September 22, 2010

Ketua Bahagian Umno Pasir Mas Dipecat Dan Digantung Ahli Seumur Hidup

image

Beliau menyertai parti UMNO dan pernah memenangi parlimen Pasir Mas, Kelantan atas tiket Barisan Nasional - UMNO. Beliau pernah menjadi Exco Pemuda UMNO sekitar tahun 1987.Kemudian dilantik sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri sewaktu Perdana Menteri , Tun Dr Mahathir Mohamad.

Apabila Tengku Razaleigh Hamzah menubuhkan Parti Melayu Semangat 46 dan bergabung dengan PAS , beliau turut menyertai Tengku Razaleigh Hamzah. Angkatan Perpaduan Ummah hasil gabungan PAS dan Semangat 46 berjaya menumbangkan kerajaan Barisan Nasional di Kelantan pada tahun 1990.

Pada 25/9/10 nanti pencacai2 Umno akan menjilat pungkok berohing di Pasir Mas, brohing di jangka menjilat pungkok madey di stesen keretapi Pasir Mas nanti, ahmad maslan berkata “UMNO tidak menghalang ahlinya untuk turut serta dalam program yang dianjurkan pertubuhan bukan kerajaan (NGO), Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), termasuk menghadiri Perhimpunan Melayu Perkasa yang diadakan Sabtu ini di Kelantan”.

Umno terpaksa menyembah pada orang yang tidak berparti dan pernah menentang nya dalam pilihanraya, teloq najib patut di potong……..bagi umpan ………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM