Grab the widget 

Sunday, September 12, 2010

30% Balik Raya Dan Undi Umno

Nak kata tak betul apa yang Boss Kentut kata pun tak boleh juga, memandang kan rata2 anak muda yang balik cuti raya mengatakan gang2 mereka pun turut bosan dah dengan gelagat2 Umno dan pemimpin2 mereka.[baca boss kentut kata].

imageBah kan perantau2 yang pulang mengatakan bukan kerana hanya Umno yang mereka meluat, tapi lebih meluat lagi perangai2 boss kentut Brohing Ali, hari2 mereka dengar keceluparan mulut nya, kata mereka. Kalau lah dah anak Muda Melayu pun benci, yang Cina2, India2 dan lain keturunan apa lah lagi.

Umno Taik, Perkasa Kentut dua2 nya keluar dari lobang najis, samada dua2 ni bersandiwara ke tidak, yang penting mereka sedang meroyan, orang yang paling paham perangai Brohing ialah antara mereka semasa PRK DUN Manik Urai dulu, sesiapa yang pernah jumpa Brohing waktu dinihari malam pembuangan undi di dalam kebun2 getah atau pun di rumah2 kosong awal pagi, mereka tau lah apa ilmu dan petua Brohing gunakan supaya pengundi2 undi Umno BN.

Dalam kes sokongan pada Umno menjelang PRU tak payah Brohing gembar gemburkan, lihat saja pada anak muda pulang bercuti sudah cukup, berbagai info mereka bawa balik untuk keluarga mereka, mereka2 ni semua bukan orang BODO, nak kena dengar Brohing cakap dulu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM