Grab the widget 

Saturday, September 11, 2010

Rakyat Jangan Jadi Jamban

image

Setelah sekian lama parti TAIK Umno gagal dalam serba serbi untuk mengurus melayu selama ini, rakyat dan pengundi2 melayu atau melayu umno Felda usah lagi mereka jadi tempat pemimpin2 TAIK tadi jadi kan tempat untuk mereka membuang TAIK2.

Sejak merdeka Presiden2 TAIK yang nampak lebih berjaya mengurus melayu ialah Madey, dan yang paling teruk dalam sejarah pulak Bedolah dan terkini Najib suami isteri, banyak perkara yang tak msuk akal berlaku dalam jaman 2 ekor nih, RASUAH menjadi2, jabatan2 KERAjaan sering di ganggu dan campu tangan, seperti dalam jabatan POLIS, sebagai mana di luah oleh Musa Hassan.

Oleh kerana kecelaruan itu Madey terus menyokong KENTUT Perkasa sebagai ALTERNATIF kepada melayu untuk bernaung, supaya bangsa itu tidak menjadi penumpang dalam negara sendiri, itu kata Brohing, sebelum ini Brohing belum lagi terbukti dan ada rekod dia menang dalam mana2 pilihanraya yang beliau mewakili diri sendiri (bebas), suara2 terpekik terlolong dalam Parlimen selama ini pun bukan suara dia sebenar, tapi suara2 Histeria yang tak berapa boleh pakai, kerana suara2 itu telah di nodai, bukan kata suara2 yang di wakil kan oleh pengundi2 Pasir Mas, tapi suara2 yang berkepentingan peribadi dan mencari glamour.

TAIK kini begitu tertekan, kerana ahli2 KENTUT juga adalah ahli2 Umnto yang kecewa, kalangan yang tidak mendapat tempat antara nya dalam kabinet najib, serta jawatan lain dalam parti TAIK.

TAIK begitu takut kalau KENTUT jadi parti politik, melayu akan berpecah lagi, sekira ini terjadi, siapa patut di persalah kan ?, PAS, DAP atau PKR ?.

Antara KENTUT dan TAIK nampak nya Kentut lebih RASIS, ini yang menyebab kan TAIK lagi takut, kerana ini boleh membawa kepada jatuh KERAjaan BN dalam PRU13 akan datang, kerana pengundi2 BUKAN melayu akan marah atas sikap TAIK tidak mengawal atau pun hancur kan saja KENTUT yang di lihat sebagai NGO yang akan membawa huru hara dalam negara atas sikap RASIS nya.

Rakyat dan pengundi, khusus nya melayu jangan anda di jadikan JAMBAN oleh puak2 TAIK dan KENTUT ini.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM