Grab the widget 

Saturday, May 28, 2011

Awas Terdesak KERAjaan Akan Keluarkan Wang Kertas Palsu

Tidak cukup dengan kenaikan harga barang seperti ron97, gula, tariff letrik tak lama lagi ron95 pun bakal  naik juga.

Anda sekalian, paling tidak bolih di terima akal ia lah tak lama lagi KERAjaan dalam keadaan terdesak untuk kepentingan peribadi dan perbelanjaan pru13 nanti, KERAjaan melalui BNM akan mengeluarkan NOTE baru matawang, dengan alasan yang pelbagai nanti, paling utama siapa kah nanti akan mendapat tender2 untuk mencetaknya nanti.

imagesehelai kertas bercetak yang tidak bernilai, setelah KERAjaan memaksa mengguna nya baru ada nilai, nilai dengan apa benda kamu bagi untuk menukar dengan kertas itu.

Selain dari itu ini lah satu2 cara untuk menipu dan MENCEKIK darah rakyat dengan bermodalkan tak berapa sen  nilai sehelai note kertas itu akan di tukar dengan komoditi yang keluarkan dengan hasil titik peluh rakyat, sebab itu mereka takut hendak mengguna EMAS DINAR. [lihat sini], penegluaran tanpa had ikutsuka dengan tidak ada apa2 sandaran dan cagaran, siapa yang mengawal ini, tidak lain najib lah sebagai menteri kewangan, bolih percaya kah mereka jujur, sedangkan selama ini mereka ternyata khianat pada rakyat.

Pernah menulis artikel mengenai penipuan wang kertas sebelum ini korang bolih baca [di sini] betapa liciknya cara penipuan sistem kewangan YAHUDI ini.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel