Grab the widget 

Tuesday, August 17, 2010

Setiap Keluaran Baru Wang Kertas Ada Muslihat

Kadang2 KERAjaan akan mengeluarkan mata wang kertas baru, dengan berbagai2 alasan, antara nya untuk keselamatan, design baru dengan ciri2 keselamatan, dari kertas tukar ke polymor dan macam2 lagi lah.

image nih !, tipu nih…….

Aku was was la, apa muslihat yang tersirat sebenar nya, aku tidak yakin kalau kata bersandarkan cagaran2 tertentu, apa2 bentuk keluaran baru wang kertas yang hendak di keluarkan, bagi aku ini satu cara penipuan terancang [lihat sini].

Benda2 sebegini kita orang biasa sukar untuk mendapat maklumat tepat, hanya pihak2 tertentu dan kroni2 KERAjaan jah yang tahu muslihat nya, soksek soksek sama2 puak mereka BERES, yang kita ni ikut je la, dah tak ada alternatif lain.

Senang nya nak tipu rakyat, rakyat golongan petani, pekerja lombong, nelayan la yang bersusah payah mengeluarkan hasil bumi dan komoditi dengan seberapa banyak, memerah peluh keringat untuk menebus wang2 kertas yang KERAjaan keluarkan dengan sesuka hati, KERAjaan dapat free jah komoditi itu.

Demikian itu pun KERAjaan apa kebajikan nya kepada golongan2 ini ?, hasil dari perut bumi ini adalah anugerah Allah Taala, kalau golongan ini tidak keluarkan, mana KERAjaan dapat hasil ?, Industri ?, kakitangan2 pejabat, cikgu2, wakil2 rakyat, DR2, insinyur2 pigi lah dey…………, bagaimana kalau tiada golongan ini…….tunggu lah hasil pelancongan, DRB-Hicom, Produa, kilang arak, hasil Judi kalau nak tahu langit tu tinggi ke rendah, aku rasa tak merasa nak BOTOX2 muka, nak merasa ALTANTUYA pun tak bolih juga………………..

Guna lah Dinar dan Dirham untuk berurusan jual beli, untuk mengelakan tertipu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM