Grab the widget 

Tuesday, April 19, 2011

Boikot Je ! Restoran Mamak Fitnah PR

Tak kiralah apa nama restoran tu THAQWA ke ………..patut di boikot restoran2 mamak india muslim ekoran kenyataan celako oleh Presiden Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) nih.

imageKongres India Muslim Malaysia (KIMMA) tetap setia bersama Barisan Nasional (BN) walaupun parti itu pernah ditawarkan wang berjuta ringgit, dijanjikan jawatan penting dalam kerajaan pembangkang serta pelbagai insentif dan projek jika menyertai pembangkang, kata Presidennya, Datuk Syed Ibrahim Kader.

“Dia (pemimpin pembangkang) telefon saya dan memberitahu... Datuk, saya akan beri RM5 juta sekiranya anda bersetuju sertai kami hari ini. Pagi esok saya akan masukkan lagi dalam akaun...jika selepas itu anda membawa bersama orang-orang anda (ahli KIMMA), saya akan masukkan RM50 juta lagi dalam akaun anda. Itu adalah janji dibuat pemimpin pembangkang berkenaan kepada saya beberapa tahun lalu. [lihat sini].

Sementara itu Setiausaha kehormat Persatuan India Muslim Kelantan, Mohammed Sultan Oli Mohammed berkata, ahli Kimma di pantai timur percaya jawatan Presiden Kimma yang dimenangi tanpa bertanding oleh Datuk Syed Ibrahim Kader pada 21 Jun lalu itu, sebenarnya tidak telus dan perlu dipertandingkan semula. [lihat sini]

Apa hal bro ?, lu selalu lepak kat THAQWA……………….kah kah kah !………..bertambah kaya lah mamak2 restoran nidan bolehlah FITNAH lagi PR. …………kuli2 nya import india mari kalau tak pun bangla.

Kadang2 kata jah restoran mamak tapi tokei HINDU terkena lagi MELAYU bangang………….

Oit ! dekat RAUB ada satu restoran HINDU………ketaq kepala bila lalu depan restoran tu………………giant kari kepala ikan merah…..dalam restoran tu siap di gantung gambar2 pemimpin MELAYU yang pernah MELAHAP santapan disitu, dalam peti AIS botol ARAK pun ADA………aku pernah terkena sekali………kawan aku ajak………..sejak hari tu aku tak masuk lagi dah……..mula2 beria2 kawan aku yakinkan bahawa masakan MUSLIM………tapi puKIMMA hindu rupanya tokei dia.

Korang percaya kah ada kejujuran, orang KAFIR berurus niaga dengan kita ?, tambah2 dalam hal makan minum  ?.

6 comments:

mamak+Melayu said...

mamak taik kucing ni pun nak buat fitnah, kulit macam kulit gajah, kononnya ada harga sampai mencecah RM55 juta, poraaah! datang India naik kapal minyak, jual kacang kuda atas kepala, hari ni pandai-pandai buat cerita.
kita guna kuasa kita sebagai manusia bermaruah, jangan masuk kedai makan mamak, jangan tengok, jangan ada selera.
Selagi ketua mamak ini tidak minta maaf dan letak jawatan ketua KIMMA, kita akan teruskan.
Para mamak Kelantan kena buang itu mamak syed al-roti canai dari itu ketua KIMMA, dia orang banyak kasi orang lain susah.

Anonymous said...

Rasanya presiden KIMMA ialah tokeh Restoran BAIDURI di PJ.

Anonymous said...

kaya betul PR daripada bg dia baik bg kat rakyat yang memerlukan kat selangor, penang, kelantan dan kedah. agak-agak la menipu, org pun tahu berapa sgt kekuatan awak

Anonymous said...

kalau hangpa nak tahu kisah makanan kedai mamak, layari Al banjari online (ABO),dalam ruangan kisah kubur

Anonymous said...

aku dah lama TAK MASUK KEMAI MAMAK KUTTI,sejak kempen ni bermula,sebab kebanyakan dr pekerja tak sbyang...

Anonymous said...

bukan semua tapi kebanyakan KIMMA ni..dia x kira barang tu halal ke tidak..janji polos masuk banyak..yang tukang back up ada.... jadi x payah takut..pekerja banyak yang pakai tanda diatas dahi..fikir-fikirkan lah..berapa lama dah kita makan benda-benda yang x halal..harapkan pemerintah..dio orang sibut kaut kekayaan negara saja...

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM