Grab the widget 

Wednesday, February 02, 2011

Umno Berjuang Untuk Melayu Pas Berjuang Untuk Islam

Ape ada hal bangang sangat nih Madey ?Lu umno nak perjuangkan melayu lantak lah………..kita orang Pas sejak di tubuhkan dan di benar kan oleh perlembagaan negara untuk perjuang kan Islam Lu peduli apa annair ?. nuhh ! Chua Soi Lek kamcing lu nuhhhh ……….lu cakap lebey ni dah rujuk sama ulama lu ke ? ulama40 tuh ?

Itu melayu berpecah 10 ke 1000 ke itu lu punya pasal lah, itu tanda nya kegagalan lu orang, sampai bila lu orang mahu pundek kan melayu ?, melayu bandar sekaang dah pundek lu orang balik tau….lu ingat melayu sekaang masih bangang macam melayu2 umno felda lagi ke ?, melayu umno felda bolih la lu orang pundek kan, bagi jah biskut cap ping pong dah luas lobang hidung, oiit ! madey, sampai bila lu orang punya gang mahu pundek melayu umno felda hah ?, tengok lah 2….3 generasi lagi bila mereka pun sampai ke bandar dan otak bergeliga serta bercampur gaul dengan yang orang otak bergeliga lebih dari tahap Ahmad Maslan, diorang ni dengan lu2 madey dan Ahmad mereka akan pundek kan, lu madey dan gang2 islam nasionalis bukan nya dari orang2 yang baik, depan jah nampak baik, belakang penyamun, berniaga arak, judi dan yang tak tahan nya ialah RASUAH.

Melayu berpecah nak salah kan orang lain, nak main sentimen kaum la tu………..toksah lah orang dah tau jantan betina ikan di air, ni bukan zaman nujum pak belalang lagi la madey……….

Bangang ! PAS dan TGNA perjuang kan Islam bawaan Nabi Muhammad (SAW) melapaui batas kaum, kami Pas ajak yang melayu2 Islam jah, melayu kafir lantak lah dengan kekafiran nya kalau tak mahu terima gak, Cina2, India, Mamak  yang Islam dan  belum Islam (ada ke mamak belum Islam ?) , Siam, Orang Asal, Bangsa campur2 yang Islam dan bukan Islam yang sokong serta yakin kebaikan Islam yang nak di bawa olih Pas.

image image image ramai islam lu orang umno perjuang untuk membengkak perut anak cucu bersumberkan ini lu madey tak pernah menegur pun, lu pun sama 2x5 jah.

Patut nya dah lu tau madey oit !, melayu dah hancur olih perbuatan lu orang, mamposkan saja pati lu orang tuuu…………mari joint sekali dengan Pas…….baru nampak hebat tak jadi macam KERA sumbang, dalam Pas kami ada semua bangsa boleh joint, apa bolih buat melayu nak joint kami Pas, lu kecoh ape hal, saham nak goal dah ke ?, betul lah tu, lu madey nak jaga kepentingan ANAK2 lu dalam umno pati Rasuah, bukan nya nak jaga melayu sangat, lu cakap sekadar nak suruh sedap dengar di telinga jah………..

Jangan nak tuduh2 orang lain ganggu kacau dalam umno, apa lu madey dan RO$MAH buat untuk satu kan melayu ?…..TARRRRRAAAAK punya, lu orang satukan harta2 rakyat untuk PERUT2 anak2 dan keluarga lu jah, kat rakyat lu bagi biskut cap ping pong jah……….

Klik….Pergi Jahannam Lah Umno !

4 comments:

GedebeKB said...

aduh! UMNO bela melayu?.
Kejadian yang tidak disertai otak sahaja yang boleh berfikir UMNO pembela Melayu.
Dosa dan pengkhianatan UMNO kepada bangsa melayu amat jijik dan bernajis, bukan sahaja mesti dibasuh, bahkan wajib disamak.
Kerana ingin merompak dan merembat apa sahaja yang dimiliki oleh orang melayu, UMNO sanggup menipu melayu disetiap cabang dan dimuka kuala.
Tanah milik orang melayu digadai dan dilelong kepada taukeh cina, atas alasan pembangunan. Melayu tak malu ditipu oleh pemimpin UMNO, sentiasa mahu terus dipimpin dan berkatuakan UMNO.
Harta negara dibahagikan sesama mereka, seperti membahagikan harta pusaka mak bapak mereka yang mati mengejut. Melayu felda dan Kesedar masih boleh dibeli dan ditunggeng jubur oleh perompak berjenama UMNO.
Pemimpin UMNO yang tinggi melangit sehingga yang merangkak di bumi, berharta dab berduit berjuta hasil menjadi broker projek dan tender angin. Namun melayu yang ada diulu sungai dan dalam kebun getah, masih lagi tuli dan bengong mengenali siapa itu perembat dan perompak harta rakyat.
Inilah sebab kelompok mamak hanyut dari India, tak sudah-sudah nak tipu melayu.

UMNO PARTI PENJARA said...

berjuanglah utk generasi muda dan generasi baru..







Tektik kotor - Beruk-beruk tua nak mampus Sinar Harian mahu membungkus masa depan generasi baru..
http://blog1malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

Salam. Pelik juga macam mana umno yang begini punya jahat,rasuah,rompak & songlap rete rakyat boleh buat M'sia nampak maju makmur? saya pun cukup makan, ade letrik, dapat solat berjamaah 5 waktu di masjid yang baik, ade skolah agama,ade bank islam,universiti islam,abang saya pun dapat naik haji,ade tadarus tilawah Al-Quran tiap2 tahun,dapat sambut Maulud Nabi, dapat bayar zakat pendapatan bile cukup tahun,ade mahkamah syariah,sape judi&minom arak kene hukum, dll. Tak pula perlu akui Allah mencarut&samseng(astafirullah!!). Jadi, apa sebab yg saya tak perlu undi umno?

gedebeKB said...

kah kah kah!
aku pun hairan bagaimana al-Qur'an mengecam dan memburukkan firaun, sedangkan pada zaman firaunlah Mesir merupakan sebuah negara yang paling maju, bahkan paling bertamaddun berbading dengan negara sezaman dengannya.
Orang Mesir pada zaman Firaun kaya raya, bahkan lebih kaya dari rakyat Malaysia di zaman moden.
Aku tak tahu, adakah firaun membuat "skolah agama,ade bank islam,universiti islam,abang saya pun dapat naik haji,ade tadarus tilawah Al-Quran tiap2 tahun".
Kuang!! kuang!! kuang!!
jawapan bodoh untuk hantuUMNO yang bodoh.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM