Grab the widget 

Wednesday, February 23, 2011

Regim2 U Sedang Bermain Api Dengan Budak2 U

Pentadbir2 U seolah2 Regim yang di restui oleh KERAjaa, bermacam2 peraturan di kenakan keatas mana2 calon yang tidak sehaluan dengan KERAjaan, U cuba hendak mengajar pelajar2 menjilat pemimpin2 negara.

image contoh regim zalim yang di jatuhkan rakyat setelah penipuan dalam pilihanraya.

Sudah melampau peraturan2 di malaysia ini, seusia muda pelajar2 U sudah di tanam perangai yahudi, penuh dengan segala penipuan. [lihat sini].[sini]

Hanya segelintir saja pelajar yang bengap mengikut apa saja pentadbiran U buat dan arah, yang celik dan pintar dan tahu akan masa depan negara lebih ramai, itu lah sebenar nya yang di takuti oleh regim U dan KERAjaan nasionalis umno.

pelajar bukan mudah untuk di tipu seperti melayu umno felda, mereka semua sudah tahu apa saja penyelewengan KERAjaan, dengan RASUAH nya, berjoli dengan harta rakyat, serta mengagih kekayaan negara sesama kroni dan sebagai nya.

Akhir2 ini apa saja jentera KERAjaan penuh dengan TIPU dan UGUT untuk KERAjaan umno kekal kuasa menjelang PRU13 nanti, itu jah yang mereka ada, tapi mereka lupa, mereka sedang bermain API dengan budak2 U sebenar nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM