Grab the widget 

Wednesday, February 23, 2011

Antara Faktor Mubarak Jatuh Ialah Penipuan Pilihanraya

Selain sikap diktator, menggunakan harta awam untuk mengkayakan keroni serta kaum keluarga untuk berjoli dan memenjarakan ulama2 serta musuh2 politik nya faktor PENIPUAN dalam pilihanraya juga menyumbang kepada rakyat bangun menuntut di jalan2 raya supaya  mubarak berundur dari tampuk kuasa.

image ini lah wajah Mufti Mesir ‘Ali Jum’ah seorang ulama upahan KERAjaan zalim.

Mesir sebuah negara sekular asobbiyah yang anti kepada gerakan Islam dan dibantu sekutu rapat amerika membunuh ramai umat Islam, golongan ulama kerajaan nya mengikut membabi buta apa saja yang mubarak lakukan, ini termasuk mufti nya ‘‘Ali Jum’ah”, ketika rakyat keluar menuntut hak mereka, tanpa menumpahkan darah, hanya demonstrasi jalanan, beliau mengeluarkan FATWA agama tentang larangan keluar membantah mubarak. Bahkan mengalu-alukan langkah Mubarak yang kononnya ingin membuat pembaharuan dalam masa tujuh bulan, pada hal dunia mengetahui bahawa mubarak zalim kepada rakyat nya melampaui batas2 ugama, ini contoh ulama upahan sebuah kerajaan yang tidak berlandaskan Islam.

Kalau di perhatikan kepada tindak tanduk kerajaan mubarak ini ada persamaan dengan KERAjaan 1msia sekarang yang di pimpin oleh umno najib serta pemimpin2 umno terdahulu.

Sekarang mubarak sudah jatuh, apa lagi yang mufti nak memfatwakan ? Mufti2 malaysia dan ulama2 upahan umno bagaimana ?, teluskah pilihanraya malaysia yang di bantu SPR bagi pihak KERAjaan umno BN ?, lihat pulak gelagat2 pemimpin serta BINI2 mewah serta anak2 tersangat melampau, madey bagai kan meroyan mempertahan umno…….kerana apa ?………….kerana anak nya jah…….supaya anak nya ada kuasa dalam kerajaan dan boleh membina empayar kekuasaan untuk anak beranak nya di suatu masa nanti.

Sedar lah wahai rakyat semua, selagi umno berkuasa, selagi itu lah anda di tindas di segenap sudut, mari kita semua pada PRU13 nanti kita GULING, JATUHkan KERAjaan Tengah yang ada sekarang ini melalui pilihanraya, walau pun kita tahu dalam pilihanraya tetap ada penipuan seumpama kerajaan mubarak Mesir, tapi kita harus buat masa ini patuh kepada peraturan yang sedia ada ini, kita tunggu dan lihat sejauh mana tendang terajang dan tipu helah kerajaan umno BN laku kan……….tunggu, tunggu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM