Grab the widget 

Saturday, February 26, 2011

Pemimpin Umno Kelantan Hanya Pelakon Jah

Dalam umno Kelantan mereka ada ramai pelakon2 handalan, bermula dengan hero, heroin, penjahat, pelawak, tukang pacak, amah, tukang kebun dan sebagai nya, pengarah ? sudah beberapa kali tukar pengarah dah, tahap tu juga.

Ramai kalangan umno2 Kelantan pentingkan diri sendiri, ada antaranya mengatakan kalau UNTUNG menang, menang, kalau KALAH lebih untung, baik kalah selama nya……………….

Sebab itu mereka amat TAKUT kalau mereka menang dan menerajui Kerajaan Kelantan, tanya lah siapa saja yang ada kepentingan dalam umno Kelantan ?, yang melalak tu eksyen saja atau lakonan saja.

Berapa kerat jah yang benar2 berjuang bersandarkan kepada dasar parti mereka, yang besar nya kontrak projek bawah JPP, Kesedar dan lain2 agensi KERAjaan umno, tender kantin & asrama sekolah2, itu pun berebut2 melobi, ini lah antara nyawa2 pemimpin umno kelantan boleh hidup, ada lagi tu mengharap kan AP import kereta dari Stopa Stawo, ini berlaku di bahagian umno T.Merah.

image Siapa saja boleh lihat pemimpin2 umno peringkat bahagian hidup mewah kereta besar, rumah besar, 7 ekor lembu di sembelih oleh naib ketua bahagian K Krai untuk naik rumah BESAR baru baru2 ini, mana hasil wang yang dia dapat ? melainkan dengan hasil2 projek dari KERAjaan umno, begitu juga bekas wakil rakyat Manek Urai rumah besar dan dewan besar walau hanya sepenggal menjadi wakil rakyat.

Orang begini lah yang tidak mahu umno menang, kalau umno menang dan perintah Kelantan segala projek tidak lagi melalui ketua2 bahagian , JPP dan Kesedar lagi, hanya yang TERCALUN saja gila2 nak menang.

Yang paling bangang pencacai umno bawahan hujung2 kampung dan melayu umno felda jah yang hampir SASAU nak kan umno perintah negeri dengan harapan mendapat JAMBAN, zink, papan gelgar tiap2 tahun, pperghhh ! langsung tak bertamaddun pengikut2 begeini, pemimpin senang2 kaut kekayaan hasil dari sokongan HAPRAK2 itu.

1 comments:

Anonymous said...

Berlakonlah untok dapat petis we..

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM