Grab the widget 

Saturday, February 26, 2011

Kedudukan Orang Melayu Lebih Buruk Berbanding Kaum2 Lain-Madey

Walau pun sudah 50 tahun lebih umno yang mengetuai KERAjaan, melayu umno tetap lebih buruk berbanding dengan kaum2 lain “Bagaimanapun dakwa Dr Mahathir, kedudukan orang Melayu lebih buruk berbanding kaum-kaum lain”.

image nasib kaum ini berahlikan umno.(majoriti kaum ini di Galas adalah ahli UMNO berdaftar)

Dalam dunia ini hanya lah umno saja yang memperjuangkan bangsa melayu, tiada umno tiada lah melayu di dunia, ini termasuk melayu madagascar, melayu filipina, melayu thai, melayu indonesia, melayu ceylon dan lain2 lagi, parti umno berpusat di malaysia, yang malaysia nya melayu lebih haprak, dengan bahasa mudah nya “lebih bangsat”, tak terbela oleh pemimpin2 umno walau pun mereka berkuasa, yang terbela dan hebat2 hanya pemimpin2 dan anak beranak mereka saja.

Melayu2 yang bangsat2 pemimpin2 umno letak mereka di suatu kawasan yang mudah bagi pemimpin2 melayu umno PANTAU dan CUCUK hidung di kawasan2 bukit bukau, di felda2, felcra2, penempatan hujung kampung pendalaman, di mana sumber komunikasi nya sukar perolihi, di bekalkan dengan utusan malaysia dan berita harian sebagai sumber rujukan  hukum, termasuk keputusan judi nombor ekor dan magnum.

Biar pun 1000 tahun lagi umno apco menguasai KERAjaan, melayu2 kasta bawahan tetap meminta2 untuk talihayat, ini menguntungkan pemimpin2 melayu umno, mereka ada chance lagi untuk mengekal kuasa, bila ada permintaan mesti ada perjanjian “you help me………..i help you, lu tolong gua…….gua tulung lu.

60% peratus bangsa melayu menduduki malaysia tu sudah termasuk dengan melayu CAMPUR2, kalau di tapis2 lagi tak tahu la berapa yang tinggal…………mungkin 30% jah……….ini salah siapa ?…..Pas ? DAP ? PKR……………….ahhh ! pemimpin melayu sendiri pun kadang2 berbini dengan bangsa asing………….ada lagi yang tak kawin2 langsung…………….terakhir kini ada yang GAY dan Lesbian, ini lah kepala hotak yang di katakan pejuang melayu.

image ini gambar cerita GAY [lihat sini]

Pemimpin melayu umno ?…….RASUAH………….Menindas rakyat dengan harga barang mahal, mencipta projek2 besar dengan memberi kepada kroni2, berjoli2 dengan harta2 rakyat untuk anak bini dan menantu, mempastikan ketuturan kekal berkuasa dalam KERAjaan demi untuk menjaga perut dan bawah perut keturunan masing2. oiiii ! banyak kebejatan yang di lakukan, musuh2 politik sama ada dalaman dan  luar di tangkap dan di humban ISA serta mereka2 kes supaya di sabit kesalahan di mahkamah2, mahkamah2 pulak di kawal jadi macam pasar borong, golongan agama kenyang tidur buncit perut dapat upah untuk tutup mulut……..MAMPOSSSSSSSSSSSS laaaaa umno, faktor sebegini lah rakyat di Mesir bangun halau Mubarak nih………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM