Grab the widget 

Monday, January 24, 2011

Malapetaka Islam Johor Menteri Besar Berimamkan Chua Soi Lek Hadhari

Menteri Besar Johor dan Chua Soi Lek setaraf kefahaman Islam nya, dari tuturkata Ghani ni seolah2 dia merujuk perkara2 Islam kepada pelakon video lucah Chua Soi Lek, “Jika PAS berkuasa, mereka tidak akan puas hati dengan berada di tempat kedua atau ketiga. Mereka pasti mahu jawatan perdana menteri atau menjadi parti paling berkuasa,” katanya sambil memberi amaran PAS akan menubuhkan negara Islam jika Pakatan Rakyat berkuasa.

image image image image

mereka bertiga Islam Hadhari nya setaraf, advantage Soi Lek ada video lucah lakonan sendiri, harussssssssssss sampai cerah main selamat.

Amat malang lagi Ghani berkata begini "Apa akan jadi bila PAS mendapat kuasa? PAS kini sudah sampai ke kawasan-kawasan FELDA, mereka kata mahu menubuhkan Negara Islam. Mereka kata mahukan undang-undang yang akan memotong tangan kamu jika mencuri. Inilah isi kandungan kempen mereka di hadapan Orang Melayu Chempelak di Tenang," (terjemahan dari sumber ini)

Selain itu, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin turut menyokong tindakan Dr Chua yang membangkitkan agenda PAS untuk menubuhkan sebuah negara Islam jika Pakatan Rakyat berkuasa adalah baik bagi “mengingatkan” masyarakat Cina di DUN Tenang.

image Nampak sangat rujukan tertinggi umno Islam Hadhari ialah IMAM baru mereka chua soi lek, dalam isu siapa yang patut di salah kan ? pengundi Parlimen Labis dan 2 Dun dalam parlimen ini yang dulu nya mengundi BN, menyebabkan mereka dapat berkuasa dan boleh mencerca AGAMA SENDIRI ia itu Islam, yang lebih dulu patut bertaubat ialah pengundi2 yang memilih bangsat2 ini dulu dan terbaru memilih anak soi lek pulak.

Maka dengan tak semena2 timbul Harussana ssini dari pertapaan dengan mengarahkan Soi Lek memohon maaf pada orang Islam, penyokong tegar perkauman ni beria2 mahu sio lek memohon maaf, ok la tu……tapi kalau ketuanan melayu mencerca menghina Islam ok je dia , buat lembu kenyang jah…..Ghani boleh hina Islam kerana dia menteri besar umno melayu malaya, muhyiddin pun boleh kerana TPM umno melayu malaya, SOi leK tak leh kerana dia Cina……….untuk merujuk sesuatu berkenaan Islam Hadhari sebagai panduan boleh saja…………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM