Grab the widget 

Tuesday, January 25, 2011

Tiada Bumi Umno Di Labis Dan Dun Tenang

Umno Labis dan Dun Tenang berjuang ATAS angin dan tidak berpijak di bumi nyata, sangat keterlaluan kalau aku katakan seluruh Johor bukan Bumi milik Ketuanan melayu lagi.

DSC00573 ini lah saja pembangunan ketuanan melayu bagikan kepada ahli2 umno nya selama 53 tahun, ya ! ini lah kediaman ahli UMNO Dun Tenang.

Bagi aku tak kisah walau siapa pun yang mempunyai hak keatas mana2 bumi di Johor malah di malaysia sekali pun, masaalah nya Umno sebagai ketuanan melayu dan jadikan Johor sebagai kubu kuat umno itu tanah rizab2 melayu nya habis tergadai kepada mafia2 dan gangster CINA, bumi Labis dan Tenang banyak telah di gadai dan di jual kepada mafia2 cina dan sebahagian di miliki oleh pemimpin2 umno yang RASUAH.

Selama 53 tahun bangsa melayu memberi mandat kepada ketuanan melayu untuk mengetuai  pentadbiran KERAjaan negeri Johor, melayu2 hanya di tempat kan di tanah2 rancangan jah dengan tanpa kebebasan untuk membuat keputusan sendiri, disini mereka di tindas, di cekik, di tipu dengan berbagai2 cara.

Adil kah melayu2 hanya di tanah2 rancangan sahaja tanpa kebebasan dan di ugut dengan berbagai2 cara ?, sedangkan golongan ELITE melayu yang Rasuah dan pesara2 KERAjaan serta Gangster2 CINA menguasai bandar2 ?.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM