Grab the widget 

Wednesday, October 06, 2010

Wanita Umno Lu Musang Berang Dengan Sikap Ku Li N45 Galas

Ahli Parlimen Tengku Razaleigh Hamzah tidak gentar dengan tindakan yang bakal dikenakan terhadapnya oleh UMNO kerana telah berkongsi pentas dengan PAS terutamanya di Kelantan bagi menuntut royalti minyak. Ku Li yang pernah menjawat jawatan Presiden Petronas memahami bahawa Kelantan dan Terengganu mempunyai hak peratusan daripada minyak yang ditemui dipesisir pantai dua negeri terbabit.

perkasa 1ini bukan wanita melayu umno Lu Musang

Ku Li yang dilihat semakin agresif membantu Kerajaan Negeri Kelantan untuk membawa royalti ke negeri itu dianggap mempunyai agenda peribadi sepertimana telahan yang dibuat oleh beberapa pemimpin UMNO. Mereka juga berpendapat bahawa Ku Li membuat pendirian yang bercanggah dengan apa yang telah dinyatakan pada tahun 1990 yang lalu.

Presiden UMNO turut mengulas tindakan tersebut dan menyatakan bahawa pihaknya akan meneliti ucapan yang telah disampaikan oleh Ku Li dalam Ceramah Perdana Royalti Minyak di Stadium Sultan Muhammad Keempat, Khamis lalu.

DATO HJH WAN HAZANI 1ini baru ketua wanita Lu Musang wan hazani bini saari LEMBUT ?

Ku Li tenang menjelaskan bahawa apa yang dilakukan olehnya ialah berdasarkan kepada perundangan, perjanjian dan hak rakyat Kelantan yang mesti dibela. –ANN [sumber]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM