Grab the widget 

Wednesday, October 06, 2010

Anak Raja VS Orang Asli PRK N45 Dun Galas

Umno berguling2 mahu kan Ku Li menjadi calon  selain pengarah pilihanraya nya, sudah habis orang besar2 umno mengimpikan Ku Li, puji pujian melambung cuma tunggu Ku Li balik dari luar negara jah pencacai nak JILAT dan cium Ku Li, segala persiapan sudah siap hanya tak sabar nak tunggu masa jah.

GLS111

Bagi Pas hanya rileks seronok tengok gelagat puak2 parti keramat yang sudah hilang keramat nya, dalam umno Lu Musang ramai nak jadi calon, tapi semua nya HAPRAK belakang BURUK.

Biar lah umno nak pertaruh kan anak RAJA, Pas ramai calon yang layak dan bersih dan di terima oleh semua kaum, untuk memartabat kan kaum orang ASLI kemungkinan calon dari kaum itu akan berentap dengan anak Raja, jangan perlekeh lagi kaum itu, Pas bersedia meletak kan mereka di tempat yang sesuai dengan kebolehan mereka bukan berdasar kan PERKAUMAN sempit, sudah lebih 50 tahun negara merdeka, umno sebagai tunggak pemerintahan negara, orang ASLI di perlekeh kan oleh umno, mereka sering di pisah kan dari kaum2 besar yang lain.

Kalau tidak ada aral, kita sama2 akan dapat melihat DARJAT Orang ASLI berlawan dengan anak RAJA, siapa lebih tinggi darjat nya, yang di angkat oleh pengundi2 cerdik Galas.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel