Grab the widget 

Wednesday, October 13, 2010

Umno Galas Takut Solat Jenazah PRK N45 Dun Galas

RPT Sungai Terah ada kematian hari ini, anak seorang penyokong TOTOK umno, kebetulan hari ini juga perhubungan umno Kelantan menjalankan kempen dari rumah ke rumah di sini tengah hari tadi, tak silap aku Stopa pun ada.

DSC06819 rumah PAS Bachok berdepan dengan Masjid rpt sungai terah aka LEMBAGA, syabas Pas Bachok, awal2 lagi dah berkampung.

DSC06820 Syabas ! Pas Bachok, cerita aku ni korang boleh tanya kat orang bachok ni….

Penyokong TOTOK umno ini juga taat dan menurut segala perintah ust. Bustaman Ibrahim juga di kabar kan AJK umno Lu Musang, sementara menunggu Jemaah Masjid berhampiran selesai solat Zohor, gerombolan sudah ada di rumah tempat kematian, ramai gerombolan melawat maklum lah musim2 begini, dalam gerombolan itu di kabar kan ada seorang DATUK Lan dari pahang.

SONY DSC Masjid Sg. Terah tempat jemaah yang solat jenazah anak penyokong Umno di rumah nya. (MIJI)

Setelah Jemaah masjid selesai solat Zohor mereka ramai2 ke rumah tempat kematian untuk Solat jenazah, semasa mereka naik kerumah itu gerombolan selamber je salam2 dengan jemaah tadi sambil mereka turun meninggal kan rumah tempat kematian itu termasuk lah UST BUSTAMAN Ibrahim….kah kah kah !……ape dey…….UST hadhari…….fobia ke ? , aku rasa diorang malu kat bakal calon Pas Ustz. Abdullah Hussin Kot ?

Kalau aku la jam tu juga aku isytihar keluar Umno ni…….., lagi pun di sini kubu PAS, buat ape duduk macam kera sumbang, memang Umno tak peduli pada yang mati, kerana tak boleh wat ape dah, tak ada undi tak untung tambah2 yang meninggal tu umur 2 tahun lebih, kot ya pun pikir2 la kat bapa nya tu……, ke nak Jamak Qasar gak solat jenazah tu……..kah kah kah !……mapuh laa isle hadori…..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel