Grab the widget 

Thursday, October 14, 2010

Mapuh Kito..Kalu Pas Letak Ust.Loh…. PRK N45 Dun Galas

Rata2 kalangan umno Lu Musang begitu risau jika Pas Calon kan Ust. Abdullah Hussin Ketua Pemuda Pas Lu Musang sebagai calon, bagi mereka Ust. Loh ada lah berimage bersih dan di kenali ramai di Galas termasuk kaum Cina dan lain2 bangsa.

Bagi umno mereka tiada calon yang wibawa hatta KULI sekali pun, semasa pru12 lalu KULI sendiri tidak mendapat undi majoriti dari pengundi Dun Galas malah Kalah di sini, KULI memenangi kerusi Parlimen pun undi banyak datang dari Dun PALOH, umum mengetahui bahawa PALOH satu2 nya kawasan FIX Deposit Umno BN, di situ ada ramai melayu umno Felda dan melayu umno Kesedar, tahap melayu umno felda korang tau la 1000 kali felda tipu pun takpe, malah di Negiri pun tak banyak membantu undi KULI, kesimpulan nya KULI sendiri tidak popular di Galas, begitu juga pengundi2 Orang Asli tak ramai di galas berbanding Negiri, hanya 2000 pengundi jah.

image susah2 calon tokguru “GILO” ni lahhh, ameno weh..!

Aziz yusuf pengundi Galas tidak mengenali nya, pengundi2 sering bertukar orang, mereka ingat aziz ini adalah Tuan aziz calon yang kalah di PRK Dun MU dulu, mamat ni mungkin di kenali di Negeri, kerana tempat kerja nya sebagai Penyelia di pejabat Kesedar Limau Kasturi, mamat ni juga di kenali dengan aziz LIMA (limau kasturi), mamat ni pun masalah juga walau pun dia orang KULI.

Zamzani harun walau pun anak tempatan kerja dengan KESEDAR Perkilangan, pengundi2 Galas khusus nya RPT Sg. Terah tempat ayah nya Che Aghung, mereka kata mamat ni HAGAH dan Eksyen, susah kenal orang walau pun 10 kali jumpa dia, mampuh jugak mamat ni……aziz dan zamzani jah benar2 orang KULI, Bazlan 6000……kaki kuca budak2 jah.

Wan Hazani atau kak ani Ketua wanita ?, pengundi2 saluran 1 pikir 10 kali nak pangkah dia, mereka kata “kalau ingat2 sejarah lama2 masa muda2 ani ni………tobat kawe tok undi dio…..cemarrr”, dia di kenali dan tersohor kerana PERANGAI2 lama masa muda2 dia dulu……….habis siapa lagi………, ada setengah umno cadang kan MCA, woitt ! langkah mayat enchek brohing dulu la weh !

MAPUH AMENO LAWE UST. LOH………………………………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel