Grab the widget 

Tuesday, October 12, 2010

Dengan Ini Aku Isytiharkan Calon PAS PRK N45 Dun Galas

Tak payah berteka teki dan tak payah nak menyepen suspend kalau tunggu 24 haribulan pun, calon ini juga di umumkan, Calon idaman, pilihan dan khas untuk semua pengundi2 Dun Galas, samaada Orang Asli, umno, Pas, Cina, India dan lain2, jangan pikir banyak pilih calon ini saja masa mengundi nanti, yang lain2 tu mengarut jah, tambah2 calon UmnoApco bnRM, nngabih kan bogheeh jee..

latiff maaf bukan ini orang nya, ini Ketua Pemuda Pas Kelantan Ust. Tiff.

Semesti nya TIDAK merokok, berumur 38 Tahun muda belia, Lulusan bidang Agama di Mesir 7 tahun, Pondok Modern Bachok 5 tahun, seorang usahawan dan memiliki perniagaan sendiri, mesra di kalangan semua bangsa di Lu Musang, ramah dan tidak ego mudah di dekati, akrab dan kanan dengan Arwah Che Hashim, sekarang mengajar di Surau2 dan Masjid sekitar Lu Musang, tak lain dan tak bukan ia nya ialah ABDULLAH HUSSIN anak TEMPATAN Ketua Pemuda Pas Kawasan Lu Musang.

Apa macam Umno Lu Musang ?, jangan pertaruhkan orang TUA nanti cepat MATI, nanti najib risau, kerana orang TUA akan mudah datang penyakit dan CEPAT  mati.

Pertarungan akan bertambah sengit kalau UmnoApco BN  memperturunkan Ketua Pemuda nya juga, BAZLAN BAHARUDDIN, ada berani kaa ?

Woit ! sapa2 ada gambar ustz Loh ? dan apa2 maklumat yang silap tolong betul kan, terima kasih pada pemberi maklumat, credit for joe.

Takbir !…AllahuAkbar ! AllahuAkbar ! AllahuAkbar !

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM