Grab the widget 

Saturday, October 09, 2010

Projek Terkencing Terberak BN PRK N45 Dun Galas

Nak terkencing terberak puak2 umno, mereka tidak dapat menahan ketentuan Allah. lari dari PRK Kota Siputeh terjerat di Galas, janji2 PRK M/Urai menghantui umno, berjanji bukan2, menabur berbagai janji dan mengugut pengundi untuk mengundi nya dengan berbagai helah.

Pengundi Galas mungkin tidak akan bernasib baik selepas ini, mengharap kan ada lagi PRK susah di ramal, janji2 PRK umno di galas kemungkinan tinggal janji dan tertipu seumur hidup.

Satu lagi umno telah melakukan kerja2 tanah di Kg.Manjor yang di janjikan umno dan BN masa PRK MU dulu, semalam 8/10/10 petang gerombolan pencacai umno mencacak satu lagi signboard, Pusat sukan yang di janjikan kunun nya.

DSC06675 dengan tergesa2 papan tanda ini di tulis pakai tangan dan cat masih basah lagi, janji pusat sukan tapi tulis padang bola, tipu ke tak tipu, RSA TERNOK JAYA ENT. tu kepunyaan orang yang berjawatan dalam umno bahagian Kuala Krai.

DSC06678 janji pusat sukan tapi padang bola, ooooo ! kerja2 berkaitan…..

Beli tapak hampir RM200 ribu, nak rata kan bukit ni memakan belanja hampir sama dengan harga tapak, mesen yang kerja sebuah bulldozer jah, berapa tahun mahu siap tapak, lesen kontrak kelas ape hah ?, tak termasuk bangunan dan gelanggang2 sukan yang lain2 lagi, aku rasa lepas undi di Galas projek ni KONG juga lah…………, kalau buat pun CINCAI2 JAH asal jadi sudah, maka melayu tertipu lagi, yang untung kroni umno yang ada lesen kontrak.

Apa2 projek pun dari KERAjaan Umno dan BN, yang untung hanya  umno berjawatan dan mempunyai lesen2 kontrak jah, hampir separuh yang berjawatan dalam umno bahagian kuala krai mempunyai lesen2 kontrak, boleh check di pusat2 pendaftaran kontraktor2 di JPP dan dan lain2 jabatan, kadang2 sorang galas 4 5 6 lesen, maka melobi lah mereka2 ini. pperghhh !.

Tunggu gambar2 Jambatan Manik Urai yang gerombolan nak bina segera macam maggi mee.

1 comments:

Pakwe Tiz Zaqyah said...

tarik mula tak da..tarikh siap pun tak da... ahahaaha

Komen Terkini

lain lain artikel