Grab the widget 

Sunday, October 17, 2010

PERKASA Buat Solat Hajat Lepas Asar 6:30PM di De Palma Hotel

Kah Kah Kah Kah kah Kah kah kah kah kah kah !, Ketua Wira PERKASA beb ! bukan calang2 orang,  tak larang mengadakan solat hajat dan doa selamat di De Palma Hotel, Ampang pada jam 6.30 petang ini .

Ini baru betul pejuang Islam dan MELAYU, dulu boss nya pun anjur solat hajat lepas Asar juga di Pasir Mas, ini baru betul2 menurun, atau wasiat [lihat sini]

Oittt ! orang paham la bila sebut jah 6:30 petang, itu makna nya lepas Asar lah woii ! tak kan Ketua Wira aeroback perkasa tak tahu…….., di HOTEL beb !, class gitu……..tak main la kat Masjid2 dan Surau2 ni, orang Masjid dan Surau mana tau pasal Solat2 Hajat ni.

DSC06043 mamat ni akan mengetuai solat hajat lepas Asar nih…..

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Datuk Ibrahim Ali yang dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Pakar Ampang Puteri, Ampang kerana masalah jantung akan dibedah esok pagi.

Jom ! kita pakat pegi ramai2 dan kita gelak juga ramai2………………..ppergh ! wira perkasa……..mana anak Dusuki ada pHD ?, boss perkasa kelantan ?. betul2 UMNO=PERKASA.

4 comments:

Anonymous said...

sembahyang hajat lepas Asar kat holel, macam nyorok nyorok takut orang tengok ?

atau ambil afdhal.

AhliPERKOSA said...

kah kah kah!
solat hajat untuk katak? ini ideal fisrt class. Semua orang mesti hadir, mesti jemput national geografi.
Ini istimewa katak-katak di malaysia, kalau nak mati orang sembahyang hajat. Kesian katak di Amerika, kalau nak mati tiapa siapa yang peduli, paling baik mati digilis lori atau dimakan ular.

Haidhar Shahar said...

mamat tu smayang pki nset eyh?

rakyat biasa said...

hai sedare...
6.30 pm tu waktu berkumpul...waktu maghrib skarang pun lbh kurang jam 7 pm, smentara tu menunggu tiba waktu maghrib dan boleh solat jemaah maghrib dan solat hajat skali...utk kelancaran majlis, ditulis jam bermula awal...(khas utk org suka buat janji melayu)
kalo nak ikut berkumpul lepas maghrib then baru nak solat hajat...sempat ke? silap2 org yg smpai tu nnti solat hajat dibuatnye...

mesti saudara ni tak pernah kendalikan majlis-majlis perjumpaan atau majlis rasmi/tak rasmi.

p/s: tazkirah selepas solat pun, penceramah akan tunggu jemaah (especially jemaah masbuk) utk hbiskan solat dulu, baru mulakan tazkirah.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM