Grab the widget 

Saturday, October 16, 2010

KULI PERKASA Senada Minta Penjelasan Istana Kelantan

Malangnya, kenyataan beliau (KULI) di dalam akhbar Utusan Malaysia pada 15 Oktober 2010 bertajuk “minta istana, kerajaan negeri beri penjelasan elak kekeliruan” itu bernada agak sumbang.

 image Sultan Kelantan Sultan Muhammad Ke V (jubah berlengan pendek) sekali gus Ketua Agama Islam bagi negeri Kelantan, yang di terima dan kasihi oleh seluruh rakyat kelantan, hanya segelintir yang ???? ppergh !

Setiausaha Agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali memohon pihak Istana Kelantan supaya memberikan penjelasan mengenai penarikan pingat “Datuk” yang dikurniakan kepada ketua mereka Datuk Ibrahim Ali.

KULI dan Ibrahim datang dari sama2 dalam S46 dan memang akrab, semasa KULI lari umno dulu Ketua Umno Bahagian Lu Musang di pimpin oleh Saufi Deraman, selepas KULI Padam kan S46 dan memohon menjadi GURKHA umno semula, ketika itu Saufi berkorban memberi laluan pada KULI untuk terajui semula umno bahagian itu, Ibrahim ali pulak MERACAU mencari dan menghulur tangan mencari tempat bergantung, Madey ambik dan boleh lah merasa menjadi MENTERI.

KULI memang rapat dengan anak saudara nya Raja Perempuan Kelantan ketika itu dan kini Raja Perempuan Tengku Anis, tersohor gila waktu itu KULI nih…….

Ibrahim ali pulak ada Sultan lain yang di tabal nya sendiri, mana ada orang macam Ibrahim ali, sesuka hati tabal sultan sendiri, ini lah pejuang MELAYU sejati di samping mempertahankan kedaulatan Raja2 Melayu……hebat kan ?

2 comments:

gedebeKB said...

KAH KAH KAH!
sekarang dah nampak dunia tinggi rendah. Kekalahan KU LI di Lu Musang bukan kekalahan UMNO, tetapi kehancuran politik KU LI.
Semua pendokong PAS mesti berusaha keras untuk menghapuskan tulah Lu Musang. Tiada lagi kubu kuat UMNO di Lu Musang, PRU13 nanti akan menyaksikan Nenggiri dan Chiku jatuh ke tangan PAS.
Jangan takut untuk membuang pokok kayu tua dan besar, tiada hantu dan tulah di zaman moden.
Bangunlah Latif! jangan letih, bawa pemuda Kelantan ke Lu Musang. Masa berangan nak kahwin 2, tinggal dibelakang.

Anonymous said...

Katak masuk hospital kerana skit jantung. Khianat pd TGNA yg beri laluan jadi MP. Sekarang terima habuan....

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM