Grab the widget 

Thursday, October 14, 2010

Calon Pas Galas Pilihan Pemimpin Atau Pengundi Tempatan ?

Pemimpin Pas tempatan Galas ramai yang rapat dan di kenali oleh pemimpin2 tertinggi, tapi ramai yang pengundi tempatan tidak mengenali mereka malah muka pun tak pernah tengok, mereka tersohor peringkat tinggi itu biasa dan paham2 lah.

Memasuki pilihanraya semesti nya untuk menang, yang mengundi pulak adalah mereka2 yang berdaftar di tempat itu, bukan TGNA, TGHH, Husam, Abduh, T. man, Fatah Harun, Takiyyuddin, Topeng Perak, Halim, Nasaruddin, Nuar Bghehing, bukan bukan, bukan mereka2 ini yang nak mengundi, calon PRK bukan soal peluang kepada sesiapa, lagi pun usia pru13 sudah tidak lama lagi, ada 3 kerusi lagi termasuk Parlimen, masa tu boleh pilih2 bagi peluang pada sesiapa yang agak2 boleh memandu rakyat yang mereka pilih untuk tunjuk wibawa sebagai YB.

DSC05976 jange mugo ni sudoh laa, cukup lah sekali di Pasir Mas…….perit dahhh !

Isu Prk berbeza dengan PRU, PRK menjadi tumpuan seluruh negara, semua isu di lambak di sini umpama pasar borong nanti, masa ni lah faktor calon yang di sukai ramai pengundi tempatan ada kelebihan nya, di tambah dengan calon lawan pulak Low Class dan Rasis nanti, kalau calon Pas nanti yang jenis ANA POSO……hah !….terima lah padah nya…….Nun ! pengundi2 kaki ubat batuk, pill kuda, kaki ganja, tindik pusat tindik hidung, kaki judi, kaki pompuan, kaki tarik kereta, kaki botol, seluar nampak buntut, mat rempit, rambut merah kuning, pandangan mereka2 ni jangan di kesamping kan…..jangan nak ikut hasrat pak2 lebai jah, kan nak menang……..matlamat utama nak jatuh kan KERAjaan UMNO BN  di putrajaya kan ?, habis tu……….lu pikir lah sendiri, jangan jadi senak otak………jangan sampai memperbodoh kan pengundi2, pakai SUAP jah tak kira makanan tu sedap tak sedap, perlu di ingat calon kita nanti untuk semua, bukan terhad untuk orang2 Pas saja.

Walau apa pun jangan lah letak calon sampai menggadai kan Islam, hanya kerana nak menang dan Kuasa melalui pilihanraya pulak.

Jangan lupa Ust. Loh, tanya lah siapa saja di Galas…………….aku cuma nak panas kan keadaan jah, last sekali aku akan terima juga apa2 keputusan dari peringkat tertinggi pimpinan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel