Grab the widget 

Tuesday, October 19, 2010

Kata Umno Hebat-JPPK Kena Tolong PRK N45 Dun Galas

Umno tak boleh berlawan guna Lidah dengan PAS, Pas menerang kan dasar Islam yang Pas nak bawa kepada pengundi, berhujah kan NAS dari Qur’an dan Hadis, menjelas kepada pengundi tentang kebaikan Islam dalam bernegara, juga kepada bukan Islam, bahawa tiada paksaan dalam berUgama dan mereka boleh hidup tanpa gangguan dan di beri jaminan bahawa mereka selamat dalam pemerintahan Islam, Islam tidak sama sekali menolak pembangunan, tapi mestilah sesuai dengan kehendak2 Islam dan tidak melampaui batas dan membazir.

jpp turut dihadiri Pengarah Jabatan Pembangunan Persekutuan Kelantan (JPPK) Makhtar Mustapha, pada majlis perjumpaan dengan petugas peti undi Bandar Lama Lu Musang

Umno tiada HUJAH yang nak dibawa, walau pun wadah perjuangan nya berteraskan  BANGSA taksub Melayu, kerana kalau tiada UMNO sekali pun orang semua tahu bangsa Melayu tetap ada, sebagaimana di Madagascar, Ceylon (sri lanka), Thailand dan lain2 negara.

image_gallery6 Nih ! Pengurusi KESEDAR,  Ramzi Abdurrahman Ketua Umno Bahagian Kuala Krai, kalah di Dabong lawan  YB. Arif.

Hujah yang ada pada UMNO ialah JPPK, KESEDAR, JKM, JKR, JKKKKKKKKK, PITIS, itu jah, sampaikan dalam majlis Parti pun ketua2 jabatan KERAjaan di seret sama, untuk berjanji itu dan ini kepada petugas dan pengundi pilihanraya, PENIPU kalau kata Umno tidak akan berjanji kepada pengundi di PRK Galas ini, kalau tidak ada Jabatan2 Kerajaan  yang aku sebut diatas, dah lama UMNO MAMPOS BAHAM TANAH dah.

Tengku Razaleigh yang juga Pengarah Jentera Pilihan Raya BN bagi pilihan raya DUN itu berkata, adat pertandingan dalam pilihan raya memang ada yang menang dan dan kalah kerana ia bergantung kepada sokongan pengundi bagi memilih pemimpin kawasan mereka.

"Saya bagaimanapun yakin perubahan besar akan berlaku dalam masyarakat di DUN Galas sejak kebelakangan ini dan BN mampu merampas semula kerusi itu dari tangan PAS.

Mari ramai2 kita Do’a kan sampai PECAH perut puak UMNO RASUAH ni…..Pegi Jahannam Lah Umno….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM