Grab the widget 

Monday, October 18, 2010

Semua BN Buat Di Kelantan-Heran Pengundi Tak Pilih Pulak PRK N45 Galas

Rakyat Kelantan tidak sekali2 menafikan apa yang telah KERAjaan Tengah buat pada Kelantan, segala kemudahan asas, bantuan pada anak2 sekolah dan berbagai2 lagi lah, tak cukup jari tangan nak kira.

Yang heran nya, kenapa majoriti pengundi dan rakyat Kelantan tak pilih BN teraju Kerajaan Negeri, heran, heran…, termasuk juga PENGUNDI2 LUAR bila balik time pilihanraya merka ramai2 UNDI PAS, heran, heran…….

Ada kah pengundi yang majoriti BODO2 belaka termasuk pengundi luar yang PRO ?, heran2, yang pilih BN hanya lah pengundi2 POS, hujung2 kampung, orang2 HUTAN, melayu Umno FELDA dan KESEDAR, ini jah yang sokong Umno BN di kelantan nih, kalau orang luar nak tahu gak.

bazlan 1 yang ini ketua pemuda Lu Musang yang juga setiausaha pemuda negeri

image_gallery5ni pulak Timbalan Ketua, Adun Paloh yang bergocoh tendang terajang dalam DUN Kelantan dulu 

DATO HJH WAN HAZANI yang ini ketua wanita, rekod masa muda TERUKKK, kalau aku laa, tak tergamak nak undi UMNO BN nih…..CEMARRRR…

Yang Bandar2, yang celik IT, yang ada anak Profesional kat luar Kelantan, yang ada Ilmu, yang suka bergaul dengan orang cerdik, malam2 serve internet baca BLOG2, SAH…. mereka ini tak kan UNDI CAP DACING PUNYA, sebab mereka tahu segala pembangunan dan bantuan yang BN buat di Kelantan semua nya bukan PITIS mak bapak pemimpin umno, stopa mamat, awe adek, KULI, JULA, JKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, lepa2 mereka ni yang mentekedarah projek2, pakat cekik sikit sorang, perojek yang patut cukup RM10 juta, kena tambah jadi RM20 juta, keran nak hidup kan UMNO2 dan Ketua2 bahagian.

Ehh ! korang ingat Kelantan ni ape hah ?, Kelantan ni sebahagian dari Malaysia la, walau parti ape pun tadbir negeri ni, KERAjaan Tengah bertanggung jawab juga keatas kebajikan negeri ini, sebagaimana yang termaktub dalam perlembagaan negara, atau semasa perjanjian kemasukan Kelantan dalam Persekutuan Tanah Melayu dulu…..jangan nak main anak2 tiri kan Kelantan, antara sebab lain rakyat Kelantan tak pilih Umno BN ialah, Pemimpin UMNO Kelantan RASUAH, EGO, JAHIL AGAMA, SAMSENG, PENIPU, MUNGKIR JANJI, tengok saja AJK UMNO LU MUsang dan lain2 bahagian umno Kelantan, ramai yang JAHIL dari lebai sikit2, KAKI MAKSIAT….. PPERGHHH !, susah nak ikut……aku ni kira jahil gak, tapi diorang lagi JAHIL. kalau nak tahu perangai2 PUTERI dan WANITA UMNO, korang leh tanya driver BAS rombongan yang bawa mereka2 tuh, kadang yang dah berlaki bebini pun………ah mampos lah Umno, korang jangan lupa bila di Lu Musang, tanya2 apa umno buat malam2 di FULL INN Hotel.

Pegi Jahannam Lah Umno………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM