Grab the widget 

Wednesday, October 20, 2010

UMNO Kelantan Bankrup Sampai Harta Tergadai PRK N45 Dun Galas

Asal nya bangunan ini milik umno yang TRBENGKALAI, ini pencacai Umno perlu tahu, jangan nak berdolak dalik, kebetulan masa ZAID jadi ketua bahagian, dia tolong siapkan, aku ulang TOLONG SIAPKAN, olih kerana dah terlebih duit ZAID dan Umno KB Bankrup, sosek2 kira tolak HUTANG dan bangunan tu pun jadi milik ZAID, lepas itu BEKAS BANGUNAN UMNO, aku ualang sekali lagi “BEKAS BANGUNAN UMNO KB” Kota Bharu itu pun di jual kepada Pemuda PAS Kelantan, mana DPPNK dapat duit ?, hah ! pencacai tidak tahu ?, woit ! antara nya duit DERMA di ceramah2, hasil jimat cermat dan tidak RASUAH macam Umno.

image Bangunan Umno Kota Bharu yang tersergam indah di Jalan Sultanah Zainab di sini berjaya disiapkan Datuk Zaid Ibrahim ketika menerajui Umno bahagian tersebut pada 2001. Sebelum itu, bangunan berkenaan terbengkalai sejak berpuluh tahun, KINI sudah menjadi milik Pemuda Pas Kelantan.

Ini Umno Kota Bharu beb…..maruah Umno Kelantan jugak, Umno lain pun sama jah, RASUAH.

2 comments:

gedebeKB said...

kah kah kah!
Bangunan UMNO KB telah dijual kepada PAS?.
Sepatutnya org UMNO boleh guna kepala otak, bagaimana kejadian yang terlalu hina boleh menimpa mereka.
Pemimpin UMNO Kelatan termasyhur dengan kekayaan yang melimpah ruah, kalau setiap bahagian dermakan RM250 ribu, tentu kemaluan UMNO tidak terlodeh. Namun pemimpin mereka tidak mempunyai niat untuk membela UMNO, bahkan mereka masing-masing menjaga perut.
Ust. Latifff! letih lagi ke? ke duk ngatip?. Ini modal hadiah dari langgit, anugerah kepada PAS.
Naikkan banner disetiap cabang dan trafik light, masukkan sekali gambar bangunan UMNO yang telah dibeli PAS.

gedebeKB said...

Kah kah kah!
PADA JUMAAT 21/10/2010 KULIAH PAGI JUMAAT YANG DIADAKAN DI MEDAN ILMU AKAN DI ADAKAN DI BEKAS BANGUNAN UMNO KOTA BHARU DEPAN ISTANA JALAN SULTANAH ZAINAB KB".

PERHATIAN PENTING.
Iklan di atas yang TIDAK MUKTAMAD. Tapi sedang dinanti-nanti untuk dikeluarkan oleh DEWAN ULAMAK PAS KELANTAN.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM