Grab the widget 

Sunday, October 10, 2010

JPP Dan KESEDAR Senjata Umno Di Dun Galas N45

Umno tidak boleh berhujah menggunakan mulut dan lidah di Galas, tokoh tempatan umno semua nya HAPRAK, berimage samseng dan mafia, memenangi jawatan parti melalui pintu belakang dan Rasuah.

Ku Li sakit kepala untuk melayani kerenah mafia2 yang ada nih, mereka berjuang bukan untuk rakyat selama ini pun, mereka lebih penting kan projek2 kurniaan umno apco.

Dua agensi KERAjaan Tengah yang sengaja di tubuh kan untuk menjaga BARUA2 umno, kalau tidak ada 2 agensi ini umno sudah lama berkubur di Kelantan, 2 agensi ini bukan untuk menjaga kepentingan rakyat sangat, sentiasa TIRIS, serta melakukan projek2 membazir dan tidak mengikut spec, kalau bina jalan, tak dan setahun jalan sudah hancur, kalau bina jambatan kos berlipat2 ganda, aku ada bukti dan gambar2 mana projek yang membazir, semua nya ini menyusahkan rakyat menyenang kan puak2 umno jah.

image_gallery4 arshad pengurus besar KESEDAR

Kalau sebelum menyertai umno kaki sepak KERTAS, dah sertai umno dan berjawatan dalam AJK bahagian dah hidung dongak kelangit, belum lagi taraf akedemik, lepasan darjah 6 tahun 70an pun ada berlambak dalam jawatan kuasa bahagian, pak2 LEBAI jangan harap ada dalam AJK, pak lebai awal2 lagi di KERAT pada peringkat cawangan, tak ade tempat yang gheti sikit hal2 agama dalam umno ni…, itu pasal lah bila dapat jah ABDULLAH SAMAH, di usung ke hulu ke kilir, siang malam yak kira masa, kunun nya ni lah tokguru tersohor, pppperghh !, tersohor TAIK kucing takat tafsir buku sejarah melayu tingkatan 5, anak tergelak sampai guling2, dia kata “ada orang tua study nak ambil SPM ?”, kah kah kah……., puak2 umno jarang dengar KULIAH2 ni, diorang anjur tahu tapi dengar tidak, lalu tak dapat nak beza mana yang mursyid dengan yang tak, itu pasal tokguru “GILO” sampai meroyan dalam ceramah ntah hape2 di sebut, ntah dari mana rujukan nya pun tak tahu, main ikut sedap mulut jah, kerana ape ?, kerana tokguru “GILO” tu tak cukup tidor dan rehat, otak jadi buntu.

jppmakhtar pengarah JPP Kelantan

Tempoh PRK galas ni korang boleh tengok lah projek2 MEE segera, peruntukan mencurah, mengugut pengundi, kalau tak undi BN, itu dan ini tak dibagi, DAJJAL sungguh, banyak projek2 yang di janjikan masa PRK di Manik Urai dulu sampai hari ini pun tak tertunai, antara nya…..Jambatan manik urai, bandar agropolitan, nak jadi manik urai anak emas, pusat sukan Kg. Manjor, lapangan terbang dan Masjid di Kg. Temalir, tak tertunai dan tak dapat nak tutup malu dah …., boleh ke UMNOAPCO siap janji2 itu dalam tempoh PRK Galas, harapkan papan2 tanda adalah di cacak di manik urai dan manjor 2 3 hari lepas, nak kelentong la tu, nak suruh orang kata dia dah buat, dasar di nasihat oleh APCO yahudi memang begitu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel