Grab the widget 

Wednesday, October 27, 2010

Institiusi Agama Bawah UMNO Macam Hantu Jembalang PRK N45 Dun Galas.

Boleh dikatakan HAMPIR semua Institiusi Agama bawah KERAjaan Umno BN tahap hantu jembalang, dengan ketua2 nya terdiri dengan orang2 yang jahil agama dan berterusan melakukan maksiat  dan  dosa2 kecil.

muhyiddinyasin ini muhyiddin yasin pemimpin no 2 KERAjaan Melayu Umno punya produk, contoh pemimpin yang nak bawa kita mencapai keredhaan Allah. (lu orang tak geram ke ?). pperghhh !. p/s: mata nya galak beb………shhhh

Sebagai contoh nya “Dapatan zakat berlipat-lipat, si miskin terus merempat. ‘Hantu’ manakah yang mencuri atau menipu wang zakat kita, sehingga yang berhak tidak memperolehinya ?.

Begitu juga dengan PERANGAI2 pemimpin tertinggi dan bini2 UMNO, dengan mendedah AURAT 24 jam, ramai berfoya2 dan menghabis kan peruntukan wang KERAjaan dengan pelbagai program membazir dan bercanggah dengan ISLAM.

Sememang nya Pemimpin2 Umno tidak menggemari kalangan cerdik pandai islam mengetuai satu2 institiusi agama, ini kerana menyusah kan mereka untuk melakukan sesuatu perkara yang melanggari syariat Islam.

Sebab itu institiusi2 ini hanya sebagai untuk mengabuai mata umat Islam negara ini saja, hakikat nya di pengaruhi oleh IBLIS.

Umno semua ada, JAKIM, Pusat Islam lagi, macam2 hujung nya IS, IP, IK, IM, IJ,IKIM, Mufti2, ulamak40, penasihat agama pada perdana Menteri, menteri jaga Agama lagi, bermacam2 pusat lagi lah, tapi pemimpin dan bini2 susah nak di jadikan tauladan.

Bukan mudah untuk merubah benda2 sebegini, kerana mereka sudah sebati dan menjadi darah daging dengan amalan2 ini, mereka sudah terikut2 dengan perangai pemimpin Umno majikan mereka, bersyarah kepada rakyat lain, amalan mereka pulak lain, yang tentu nya RASUAH ini sinonim dengan Umno.

“Itupun jika pasukan kerajaan baru mempunyai pemikiran yang bersih, jujur dan terbuka. Jika tidak, hal yang sama akan berulang,”

Rakyat Galas dan Batu Sapi boleh mencuba nerubah KERAjaan tengah yang ada sekarang ini dengan MENGUNDI PAS.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel