Grab the widget 

Friday, October 29, 2010

Galas 40 40 20

Faktor kedua2 calon tidak memberi apa2 kelebihan dan tidak membantu undi setakat ini.

SONY DSCmalam tadi TGNA  ceramah perdana di padang bola Sungai Terah

Masih lagi Pas undi Pas dan bn undi bn, peluang kemenangan mana2 parti terletak pada kepandaian dan bijaksana strategi parti masing2 untuk menarik di kalangan 20, kalangan 20 ini sedang mempamerkan diri masing2 untuk dinilai harga nya, parti mana yang sedia menawarkan harga lebih tinggi ada harapan untuk memenangi PRK N45 Galas.

SONY DSC turut serta dalam ceramah perdana LGE TGNA DSAI di Sg. Terah malam tadi

Di kalangan pengikut setia kepada individu tertentu yang tidak terpilih sebagai calon ada yang masih SUGUL baik Pas atau bn.

Calon bn tidak popular pada penyokong nya berdasar calon luar dari Galas dan tidak di kenali majoriti pengundi Galas. bukan setakat tidak di kenali malah jauh sekali untuk mengenangi hati budi nya.

Pas calon nya di kenali melalui gambar dan cerita mulut kerana sebelum ini pernah dua kali bertanding dan tewas di Parlimen Lu Musang, sebagaimana calon bn calon Pas juga dari luar galas, hati budi nya juga penundi2 tidak dapat menilai nya.

Sungai Terah boleh di katakan kubu Pas, Pas tidak boleh memandang ringan dan sambil lewa di peti undi ini, jangan ingat bila sudah kubu kita, tak ape tidak pedulikan pun…………………….perlu juga di ingat penyokong dan pengundi PAS masa kini semakin CANGGIH…….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM