Grab the widget 

Wednesday, September 08, 2010

Umno Taik Perkasa Kentut

Umno dan Perkasa keluar dari lobang yang sama, iaitu lobang najis tempat pembuangan sisa2 yang tidak di perlu kan oleh badan, kentut biasanya adalah permulaan untuk perkara yang lebih besar, iaitu berak, berak mengeluarkan hampas dari perut yang dipanggil tahi dan hukumnya najis. (madey kata Ameno membusuk dari kepala sampai ke usus).

image inih Taik dan Kentut

Bila kedua2 benda itu keluar boleh membatalkan wudud, perlu di sucikan tempat keluar nya benda 2 jenis itu dan perlu menyempurnakan semula wudud jika hendak Solat dan seumpama nya, begitu lah juga UMNO dan Perkasa di umpamakan.

image inih Ameno taraf taik, kentut Perkasa aku tak dapat bayangkan

Sekarang ini usus sedang bergelumang menghadzamkan benda nya telah di telan oleh tuan nya, sementara itu TAIK dan KENTUT sedang bertelagah berebut giliran siapa yang patut KELUAR dulu, Kentut kata aku patut keluar dulu sebagai pembuka jalan, di sanggah pula oleh Taik, kalau tak ada TAIK mana ada Kentut, kentut lawan lagi, mana boleh ?, sedang kan usus kosong pun Kentut keluar juga.

Pedulikan, biar lah Taik dan Kentut berbalah, apa2 pun Taik boleh di buat baja tanah jah, Kentut lu ape ada faedah, harap kan Bau jah BUSUK, tapi rupa tiada.

Kesimpulan nya dua2 NAJIS, perlu di humban ke tempat pelupusan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM