Grab the widget 

Wednesday, September 08, 2010

Musa Hassan Langgar KDN Dan Lari

Sebelum ini musa hassan mengatakan banyak kerja2 polis KDN campur tangan, kenyataan ini telah sangkal oleh Ketua setiausahanya, Tan Sri Mahmood Adam bahawa "Ada kalanya, cadangan oleh polis tidak dipertimbangkan sepenuhnya oleh kementerian dan mungkin ini dilihat sebagai 'campurtangan' dalam urusan harian polis.

image dulu kamcing tak sedar kena kencing

Berhubung dakwaan musa, 'ada campur-tangan pihak ketiga' dalam urusan polis,  Pengarah strategi PKR, Tian Chua berkata, adalah tidak bertanggung-jawab bagi Musa mengeluarkan kenyataan seumpama itu yang dilihat cuba membidas pihak tertentu dan melepaskan dirinya daripada beberapa isu.

image tian chua

Musa pada sidang akhbarnya di Bukit Aman, Isnin lalu mendakwa pihak polis sentiasa menghadapi campur tangan pihak ketiga dalam menjalankan tugas. Beliau juga menamakan KDN sebagai antara dalang itu.

Selain itu musa seolah2 MENAGIH simpati  dan kesian dari rakyat atas apa kesilapan yang dilaku nya dimasa2 dia berkuasa, baru sekarang dia sedar, bahawa dia hanya lah ALAT pemimpin UMNO yang RASUAH jah, kalau benar lah apa yang didakwa, memang banyak kerja2 polis berlaku tidak adil kepada Parti2 PR khusus nya dan pemimpin2  kerana sudah tentu  'ada campur-tangan pihak ketiga' mustahil mereka jujur dalam nak mempertahankan KUASA mereka, ketika ini lah musa dijadikan alat, huh !! megah bongkak masa tu, KPN lah kata kan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM