Grab the widget 

Saturday, September 04, 2010

Bagi RM500 Perangkap Dengan Saman Ekor

Ini lah taktik samseng penyangak, mengalahkan Soros yahudi, KERAjaan dah tahu dekat2 nak raya ramai pengguna jalanraya akan menggunakan nya, masa ni lah peluang KERAjaan membuat duit dengan MENJERAT rakyat (babi lah rakyat di dahulukan).

20801878 jabatan bawah kementerian mamat ni banyak PAU duit rakyat, PDRM (pau duit rakyat malaysia)

Masa pegi kena 1 saman mandotori RM300, balik pulak RM300 lagi, mampos…mana2 pun KERAjaan juga untung, kakitangan yang dapat bonus raya RM500 terkantoi kena imbuh lagi RM100.

Segala senjata nak kena kan rakyat semua nya ada pada KERAjaan, KERAjaan boleh guna PDRM, JPJ dan lain2 agensi lagi.

Segala kegagalan dan kesilapan mengurus KERAjaan seperti RASUAH, kebodohan perancangan projek, projek rugi, boros dan sebagai nya, akibat nya nanti RAKYAT lah akan menanggung BEBAN, rakyat terpaksa pulak di PAKSA untuk membayar harga barang2 keperluan harian dengan harga mahal setelah KERAjaan dengan sewenang2 nya menaikan, seperti harga bahan bakar, gula dan bayaran SAMAN dan berbagai2 lagi.

Patut kah KERAjaan ini di kekal kan lagi di masa depan ?, sebagai untuk MENUTUP kelemahan2 nya lalu KERAjaan mencipta isu2 PERKAUMAN dan AGAMA untuk menghasut rakyat supaya jadi hingar bingar, di kesempatan ini lah pula KERAjaan mengapi2kan rakyat supaya terus menyokong nya, kerana hanya KERAjaan Umno dan BN lah satu2 nya KERAjaan yang boleh memakmurkan rakyat SUCI BERSIH walau pun RASUAH berleluasa dari KEPALA hingga ke USUS.

Hakikat sebenar komponen BN yang paling RASIS adalah UMNO, kilang Rasis Umno ialah BTN untuk kakitangan KERAjaan, maka lahir lah pengetua2 sekolah seperti apa yang berlaku di JOHOR dan KEDAH.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM