Grab the widget 

Sunday, September 26, 2010

Apa Yang Ibrahim Ali Dan Mahathir Mahu

Madey pernah di beri pentas oleh Pasuntuk madey ceramah semasa Umno buang dia dulu, begitu juga brohing Pas pernah beri kerusi P Mas untuk dia sambung nyawa, 2 2 ni pernah Pas tolong, hakikat ini wajib di terima.

DSC05926 mereka seronok, dapat mempermainkan melayu, umno makin gelabah…licik muslihat 2 makhluk ini madey dan brohing, apa susah nya mereka bukan melayu pun.

Madey pernah di buang oleh umno dan dia sendiri pernah membunuh umno dan di tubuh parti baru umno(baru) yang ada hari ini dan juga pernah keluar parti yang dia sendiri tubuh kemudian masuk balik, brohing jangan kata laa, RAJA keluar masuk parti dan di buang.

Ada persamaan 2 2 makhluk ini, makhluk ini tak boleh menyesuai diri, perkasa ni pun aku jangka tak berapa hari boleh hidup, silap2 brohing sendiri yang bunuh nya nanti.

Akibat gelagat dari 2 makhluk ini sudah berapa banyak parti2 melayu berpecah dan di tubuh parti2 baru, akibat dari madey ada semangat 46 dan PKR, brohing ikut serta, S46 di bunuh, brohing kembali ke umno sehingga di buang, terkontang kanting dan KECEK pulak Pas, taksub cakap brohing Pas bodo2 bagi kerusi pada nya, setelah dapat yang dia nak, dia kencing main2 jah Pas, brohing atas nasihat sifo yang dia pernah jilat Jubo tubuh pulak perkasa.

Perkasa boleh bergerak pun atas atas ahli2 Bengong umno, buat masa ni NGO lagi, umno bangang tak sedar berohing main kan isu perkauman dengan harapan dapat mengHERET seberapa ramai ahli umno menyertai nya, muslihat nya bila sudah cukup ramai bangang2 umno menyertai nya Jam itu brohing akan tukar perkasa jadi sebuah pertubuhan Politik, perlu INGAT ahli2 umno yang jadi ahlinya secara automatik akan jadi ahli perkasa, 1 orang tidak boleh menjadi ahli parti lebih dari 1 pertubuhan politik mengikut ROS, lain lah kalau ROS sudah di Kawtim, maka melayu berpecah lagi.

Brohing memang licik mainan nya, melayu umno pantang di seru pasal PERKAUMAN, itu lah taktik yang dia ada, brohing pandai main angin maka berduyun duyun lah umno ikut brohing, time tu ROSMAH berkaki ayam lah jawab nya, secara tak di sedari ahli umno di curi perkasa.

Yang cerdik nya orang Pas, mereka kata gasak lah, yang untung, lebih2 melayu yang lari dan bosan dengan  perkasa dan umno dapat lah sorang 2, cukup lah parti Pas masih kukuh tidak termakan tipu daya Sy…….n brohing, nauzubillahi minzalik.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel