Grab the widget 

Sunday, September 26, 2010

Ahli Umno Dalam Perkasa Bertepuk Tangan Bila Brohing Bentak Pemimpin Mereka

Semalam dalam ucapan brohing di Pasir Mas membentak2 pemimpin2 umno peringkat tertinggi, antara nya nazri aziz, khairi jamaluddin dan tengku denan, kalangan umno ahli perkasa bertepuk tangan dan bersorak.

DSC06012 ada sekor penceramah membayang Ibrahim ali (gambar) akan jadi Perdana Menteri 1Msia, kah kah kah, sah ahli perkasa bertaraf ustaz ni buta kayu dan bangang…..

Sedangkan umum mengetahui brohing bukan ahli umno, di pentas turut kelihatan MP pasir salak, aziz shamsudin, anak dusuki dan lain2 lagi, sedang kan mereka2 ini boleh senang lenang sekarang ini pun hasil dari umno, mereka seolah2 seronok dan gembira bila brohing memperlekeh kan pemimpin umno mereka, umno memang ramai bangsa bacul.

Malah umno Kelantan sendiri mati akal, terus mendap dan tercorot di dalam memperjuang kan melayu, perkasa nampak nya jadi hero, walau pun majoriti rakyat Kelantan tidak setuju dengan tindak tanduk brohing, brohing banyak  mengadu domba, semacam melaga2 kan antara melayu.

Kesimpulan nya semalam hanya lah mereka2 yang kecewa di kalangan umno jah yang hadir selain dari penonton hiburan dan penumpang2 keretapi di setesen P Mas, sementara cuti hujung minggu ramai pelancung2 luar melancung ke Kelantan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM