Grab the widget 

Saturday, August 21, 2010

Isu Khutbah Polis Perlu Siasat Berdasarkan Laporan

"Ya Allah selamatkan pemimpin kami Yang Amat Berhormat Ketua Menteri Lim Guan Eng dan rakan-rakan kepimpinan Kerajaan Negeri Pulau Pinang.", ini asas laporan dari pencacai2 Umno.

Polis tidak ada kepakaran dalam undang2 Syariah, sebab bukan amalan dalam negara sekular, kalau ada pun bertambah haru biru saja, kerana sudah BERAPA banyak Agensi2 KERAjaan yang berkaitan Agama Islam, satu pun tidak dapat menaikkan imej Islam, sambil lewa dan yang di pentingkan hanya ganjaran dan elaun semata2.

Terbukti kini dengan masalah sosial remaja menjadi2, di mana fungsi2 jabatan2 dan agensi2 agama KERAjaan ?. agensi2 ini langsung tidak ada KUASA, harap kan melaung TEKAK jah, membuang masa………..dan PITIS rakyat saja.

Kenapa dalam isu khutbah jabatan dan agensi2 agama LEMBAB bertindak, sebab nya ada antara2 jabatan dan agensi2 agama di ketuai olih PENCACAI yang tak tahu agama, ini yang membuat kan bertambah parah, membiarkan isu menjadi bertambah rumit bila ada sekularis2 berlagak nak jadi jaguh Agama.

2 comments:

Anonymous said...

Betul kah mereka akan siasat ikut laporan?......bimbang juga kalau depa siasat ikut arahan pemimpin umno..alamat celaka badan lah nampaknya.

Bukan menuduh tetapi banyak dah kisah-kisah d mana depa siasat ikut telunjuk pemimpin umno celaka!

Anonymous said...

Ya Allah ! Ya Robbi! Ya Robbi! Ya Robbi. Di bulan ramadhan yang penuh dengan keberkatan aku memohon kepada mu Ya Allah agar Sultan / Raja Eaja di Malaysia, PM Najib Razak , Zaid Hamidi ,puak puak , juak juak atau pembodek pembodek UMNOBN dan termasuk empunya blogger menambalkan atau melaksanakan Hukum Hudud (ISLAM) di Malaysia yg tercinta ini. Amin
Kenapa kita tak nak sarankan agar TGNA adakan sholat hajat pada bulan Ramadhan tahun ini agar Sultan / Raja Raja di Malaysia termasuk PM Najib Razak dan kabinetnya melaksanakan hukum hudud di Malaysia

Komen Terkini

lain lain artikel