Grab the widget 

Sunday, August 22, 2010

Dedah Segera Kandungan Do’a Khutbah-Umno Semakin Meroyan

Umno semakin tertekan dengan isu ciptaan nya sendiri nampak nya, sehingga saat ini Polis (polis nak tafsir doa pulak ?) dan Jabatan2 lain masih menyiasat laporan polis oleh Umno tentang dakwaan Do’a dalam Khutbah di sebut nama Lim Guan Eng.

rosmah-cherie-leadaug19-358x268.5Choke’ mok bolo’ ! Rosmah pun di doa kan kesejahteraan, walau nama tak di SEBUT dalm Khutbah. 

Semakin gelabah nampak nya seolah2 nampak sudah senjata akan memakan tuan, Ulama2 Umno sorang pun belum tampil mempertahan kan kewajaran Umno membuat laporan polis, atau mereka sedang mengatur stratigi, untuk mencari helah lain untuk memerangkap PR setelah Isu khutbah ini memakan diri sendiri.

Memang tidak ada isu besar dalam hal ini, Umno jah saja nak cari penyakit, kini mereka terpaksa pulak mereka2 AYAT dan Do’a itu pulak supaya selari dengan apa yang mereka dakwa.

Aku yakin Khatib yang membaca Khutbah itu di pihak yang benar, masalah tidak menyebut nama siapa2 itu soal lain, kerana dalam doa itu sudah merangkumi semua MANUSIA BERIMAN yang hidup atau sudah mati di pohon kesejahteraan nya, SEORANG pun tidak tertinggal walau pun ROSMAH, Lim saja do’a nya AYAT yang lain, atau ZAHID mahu nama nya di sebut dalam ayat2 do’a khas untuk LIM ?.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel