Grab the widget 

Tuesday, April 12, 2011

Taib Mahmud Cadang Tiong Hiew Ganti Beliau ? (PRN Sarawak)

Apa hubungan tycon ini dengan ketua menteri Sarawak taib mahmud ? [baca sini], dan apa hubungan taib dengan Rimbunan Hijau Group pula, korang rakyat Sarawak perlu ambil tahu semua ini. [disini].

imageimage

siapa Tan Sri Tiong Hiew King

Lihat saja dalam gambar sebalah kanan, ramai pemimpin2 negeri rapat dengan tycon itu, jadi nyahkan BN di persada pemerintahan negeri Sarawak pada PRN 16 april nanti, beri peluang kepada PR pulak untuk mentadbir Sarawak, selagi UMporNO menerajui BN selagi itu lah rakyat ditindas dan harta kekayaan negeri di rembat oleh pemimpin.

1 comments:

mascottedomingo said...

taib yakin menang 2/3 kerusi... cewah... Pengundi pos berjumlah 18,363 daripada 979,796 pemilih berdaftar... 3 undi untuk PR, 18,360 undi untuk BN. 961,000 lagi undi untuk rakyat Sarawak yg bijaksana buat pilihan~

ni satu lagi... "Naib Presiden PCM yang berpangkalan di Pulau Pinang, Huan Cheng Guan berkata
jika pakatan pembangkang mengambil alih Sarawak, mereka akan bawa masuk orang mereka dari Semenanjung ke Sarawak untuk 'cari makan'".

waaaa... ini tandanya sarawak kaya... sampai boleh bawak org semenanjung cari makan di Sarawak. tapi realitinya, orang sarawak yang ramai berhijrah ke semenanjung cari makan... yang ke Sarawak setakat ni hanyalah cikgu2 yang dibuang daerah kerana menyokong PR...

undur Taib, mampus PCM, mampus sapa2 yang ada hubungkait dengan BN!

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM