Grab the widget 

Sunday, March 27, 2011

Projek UMNO Beri My Kad Pada Pendatang Di Selangor (update)

Tidak selesai dengan rasuah, mengugut pengundi, rakaman video berzina, fitnah pemimpin2 pakatan rakyat dengan berbagai2 fitnah kini umno selangor telah melakukan kerja yang lebih terkutuk demi untuk kekal berkuasa, mereka kini sedang menjalankan kegiatan memberi My Kad kepada pendatang2 asing pulak.

projek

Apa yang dinamakan projek umno memberi my kad pada pendatang  kini giat dilakukan di negeri Selangor, sudah tidak ada cara yang bersih dan demokratik lagi bagi mereka, yang paling bimbang bagi umno ialah mereka akan kehilangan kuasa sehingga ke peringkat parlimen pada PRU13 nanti, ini semua mereka tahu dan sedia maklum, mereka kini nyawa2 ikan dalam perkiraan nya, maka apa saja mereka akan lakukan.

Rakyat bawahan tidak merasa apa yang pelik kira nya bertukar kerajaan nanti selepas pru13, hanya orang yang berkepentingan dengan projek KERAjaan saja yang bimbang, pengundi2 bandar dan elit mereka sudah tidak mengharapkan dan tidak mudah ditipu sebagaimana umno menipu peneroka2 umno felda dan hujung2 kampung yang tak sampai maklumat atau hanya bergantung kepada TV1 TV2 TV3/4 serta utusan meloya dan berita hairan saja.

4 comments:

Admin said...

Bro,dari mana sumber berita ini,nak juga tulis pengalaman sebegini kalau ada banhan sumbernya.

madbi said...

ada juga kebenarannya, sekarang ni pon boleh dilihat bersepah muka pendatang yang tak pernah pernah ujud di kampong2 dah jadi muka regular lepak. mungkin dilatih untuk membiasakan diri dengan keadaan setempat supaya tak kekok bila tiba waktunya. tapi awas, walaupon kita x ada kuasa menyoalsiasat individu tertentu, kalau ianya dah menggugat kampong.... jangan fikir siapa patut siapa tak patut bertanggungjawab, kita pancung terus dari pendatang sehingga kepada dalangnya!!! malaisia negara kita, bukan negara pendatang dan dalangnya....

Anonymous said...

Kalau tak caye datang ke Kg Sg Chinchin, Gombak. kat sini dah ramai orang Indon yang dapat kad pengenalan ( warganegara ). Sekarang ni ahli UMNO kat sini banyak dari orang2 Indon...UMNO dah tukar kepada UMINO.. united malay-indon national organisation....

tok ggawo said...

kg. Kubu Gajah tak silap di Sg. Buloh lak orang Kemboja orang umno tolong dapatkan My Kad, maka bertambah ramai lah melayu ciptaan, harussani tentu gumbira.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM