Grab the widget 

Friday, March 25, 2011

Sebut UMNO Ingat Rasuah Fitnah Zina Rogol Tipu Ugut………………………

Umno semua boleh……………parti ni lah yang mengetuai pemerintahan negara kita skang nih, parti ni di pilih oleh pengundi2 otak yang sama dengan pemimpin2 umno yang ada.

imagenih ! antara orang2 dan pemimpin2 umno…………

Rupa2 nya pengundi malaysia ni langsung tak sensitiv hal2 berkaitan dengan agama, tak bolih ke PRU13 nanti campak kan parti ke selat melaka atau laut china selatan ?, parti umno ni makin lama makin melampau, batas agama di langgar semacam je, demi nak kekal kuasa dan projek  larangan agama di redah, ada ulama dan mufti BISU, apa pulak pengundi dapat akhirat nanti jika pilih pemimpin2 dan parti yang banyak buruk dari yang baik ?.

3 comments:

Anonymous said...

Mudah-mudahan setiap orang rakyat terutama mereka yang mengaku beriman tidak dihasut oleh syaitan.

gedebe KB said...

betul apa yang aku pegang, betul apa yang aku tanggap,UMNO adalah taghut pada zaman kehidupan aku, dimana setiap zaman ada taghutnya, setiap tempat ada taghutnya.
Taghut ini bukan binatang atau bubur kacang, tapi taghut ini adalah manusia, manusia yang sentiasa berusaha untuk menjauhkan kita dari Allah.
Kalau dah sampai peringkat buat video lucah, kamudian secara terang-terang ditayangkan kepada orang ramai, bahkan dijemput segala kepala penyebar berita untuk tengok, bukan lagi taghut, lebih tepat lagi parti taghut.

MalaysianDotCom said...

kes gapo kg demo nk bunuh diri tu?

Komen Terkini

lain lain artikel