Grab the widget 

Saturday, February 26, 2011

Nik Aziz Pemecah Belah Melayu…………Cilakat Lu……..M

Hujan naik ke langit dah…………sah memang sasau dan lupa ingatan penaung Perkasa nih, otak melayu sekor ni tahap ingatan nya 22 tahun jah, sudah betukar bertukar antara berak dan kencing, tak lama lagi berlari keliling putra jaya sambil telanjang la lepas ni.

DSC05929 ini olang pejuang melayu (melayu kat malaysia jah di jamin olih UMNO jah)

Kah ! kah ! kah !……………..TGNA di kata nya pemecah belah melayu, apa pulak ? TGNA tak pernah pun perjuangkan bangsa melayu……….isk isk isk !………..perjuangkan bangsa2 ni bukan tarap TGNA la, tak kuasa dia……….di dunia ni berbagai jenis bangsa, kalau takat melayu la………..bukan nya bangsa terbesar dunia pun……..Allah ciptakan manusia ni berbangsa2 dan suku tujuan nya di kenali antara satu sama lain…….kita pulak nak pisah2 kan dengan tujuan untuk tunjuk  kuat dan bermegah2 dengan bangsa sendiri……………..apa hal ? ini yang di namakan tak gheti bahasa…………….woit ! kalau bangsa lu kuat apa lu nak jadi tuhan ?, Allah tak pandang pun sikit pun bangsa lu kuat tapi ingkar perintah dan syirik kepada NYA.

Pecah tak pecah nya bangsa lu, lu tengok lah sendiri negeri2 yang lu orang perintah sejak apa yang di kata kan merdeka dari british 50 tahun lebih, lu ada  kuasa perintah negeri dan pusat, parti lu, parti Umno yang ketuai nya apa lu buat untuk kuatkan bangsa lu………..Anwar Brehim ? lu Madey yang bawa masuk umno untuk kuat kan umno jaga melayu masa tu, masa tu lu Madey PM ke 4 dah, erti nya masa tu melayu dah hancur pun, lu ambil nuar untuk tolong lu…………last lu tendang nuar, lepas lu 2 pulak PM mai tak dapat nak pulih2 juga, gagal la tu makna nya.

SONY DSC ini olang perjuangkan Islam (semua bangsa manusia bolih menganut Islam dan di jamin olih Pencipta nya “Allah”)

TGNA 20 tahun tadbir Kelantan, melayu kuat jah dapat kuasai kuasa ekonomi kelantan, mula2 TGNA ambil perintah dari parti puak2 melayu……….melayu berlambak jadi KULI2 kerja bangunan kat s’pore………….lu ingat tak ?……….sekarang OK, malah berjangkit ke Negeri Kedah, Penang, Selangor dan Perak, Perak lu orang main taktik jahat rampas kuasa tidak melalui pilihanraya di sokong olih pakain kuning.

Kalau kat Malaysia ni InsyaAllah Kelantan ada lah benting Melayu yang berpegang dengan ajaran Islam, melayu mampos adalah kerana pemimpin melayu ALIBABA kan melayu pada bangsa lain.

Oit ! umno………kalau lu orang nak orang melayu kuat ?, satu jah, tinggal pahaman asobiah umno. masuk Pas perjuangkan Islam serta apa yang di perintahkan Allah, sementelah lu orang kata “melayu itu Islam, Islam itu melayu” elok sangat lah tu, kalau takat tu jah, pasti melayu dan Islam melayu akan pupus, oiit ! sedar tak selain bangsa melayu kat malaysia ni ada yang Menganut Islam ?…………….kenapa tidak kita satu kan dengan nama Islam ?……………….kenapa bangang sangat nih Madey………dan ahlul2 umno, kan kata melayu 60% ?, jamin ke semua nya solid Muslim?, ok andai kata solid seperti mana umno dakwa melayu Islam, Islam itu Melayu, kalau campur dengan lain2 bangsa yang seagama dengan melayu tidak kah bertambah kuat kuasa politik nya ? Allah pun perkenankan walau pun RAJA tak perkenan, lagi pun Islam dan penganut nya bertebaran seluruh alam, nampak lah CERDIK dan GLOBAL sikit, ni takat perjuang kan melayu kat Malaysia jah……….sempit, jumud bawah tempurung.

Lu orang Umno kena belajar dengan TGNA bagaimana nak urus (khalifah) manusia, bukan takat melayu jah, guna OTAK dan berpandukan Al Qur’an lu orang tak akan SESAT.

1 comments:

gedebeKB said...

bila burung kakaktua tua asyik bercakap, butirnya penuh dengan bahan yang tiada faedah, apa lagi kakaktua ini tidak berkuku lagi.
Siapakah kakaktua yang ingin sangat bercakap mengenai bangsa melayu?. Dari putar belit tutur katanya, beliau seolah-olah melayu di atas segala melayu, cuma yang kita tahu mukanya bukan muka melayu, yang paling hairan bagaimana rupa bapanya, kerana gambar bapanya tak pernah ditayang kepada orang ranai, ada org bercerita, semasa belajar di Singapura si kakaktua ini mengakui berbangsa india, ada juga orang berkata dihujung namanya terdapat perkataan "Kutty" merujuk kepada keturunannya. Kalau nak ketahui sejarah ini secara detail, bertanyalah kepada Ku LI, si Gurkha UMNO.
Sekarang geng-geng beliau menjadi penjahanam bangsa melayu di P.Pinang, atas nama melayu bangsa melayu di jual dan di papa kedanakan. Konon mereka sebahagian dari Bumiputera berbangsa Melayu, habis tanah-tanah melayu P.Pinang dirembat untuk dijual kepada cukong-cukong cina. Cerita sebegini boleh ditanya dengan Mahfoz Omar, baru nampak realitinya.
Lihatlah! setelah berdekad diamanahkan oleh org melayu utk menjaga kepentingan mereka, org melayu dikecewakan. Setelah seluruh kepentingan org melayu digadai lelong, hasilnya org melayu masih lagi berada ditaraf bangsa merempat. Senarai jutawan di Malaysia hanya membuktikan si mamak ini menjadi duri dalam daging kepada orang melayu.
-S46-

Komen Terkini

lain lain artikel