Grab the widget 

Friday, January 28, 2011

Soi Lek Menyonsangkan Muhyiddin

image Pemikiraan TPM bertambah menyonsang setelah menerima PETUA2 bagaimana untuk menghina Islamdari presiden MCA chua seks lek, di mulai dengan soi lek menghina Islam di ikuti pula dengan Ghani Osman MB serta TPM KERAjaan RO$MAH baru2 ini dalam kempen untuk memenang kan calon BN=BiniNajib PRK Dun Tenang pada 30 jan ahad ini.

Benar kalau Nik Aziz melabel umat Islam yang tidak menyokong Pas sebagai jahil atau bodoh, sebab mereka tidak mendapat kepahaman tentang Islam sebenar dari Umno, umno asyik merujuk dan menyokong kenyataan2 yang menghina agama Islam oleh sekutu nya MCA, sedang kan ISA SAMAD yang sudah 53 tahun umno pun tak paham2 Islam itu boleh menjadi MB dan MENTERI KERAjaan BN, jadi ape hal ?.

Memang penyokong2 umno telah di kelirukan oleh pemimpin2 mereka tentang Islam, Ya !.. memang ramai cendikiawan Islam dalam KERAjaan dan umno, tapi di mana mereka2 itu ketika Islam di hina oleh MCA ?, boleh kah soi lek diam begitu saja tanpa memohon maaf secara terbuka kepada seluruh penganut Islam di DUNIA ini, ulama40, Tok PPeti, abdullah samah yang Idris JUsuh jaja siang malam di Besut dulu, ketua pembangkang dun Kelantan pun pernah menjaja abdullah samah ni.

image dalam mulut tok guru Idris Jusuh ini banyak perkataan “GILA”

Oiit ! umno muhyiddin, Ghani Osman, KERAjaan BiniNajib, Chua soi lek MCA……pilihanraya, pilihanraya juga, sampai menghina Islam ni ape hal ?

Oit ! TGNA mana ada kuasa mengeluarkan FATWA2 ni, sememang nya TPM Muhyiddin sudah tersepit dengan isu yang telah di cipta nya sendiri bersama2 soi lek baru2 ini.

Kenyataan bangang sorang Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat tidak sewajarnya mengeluarkan fatwa songsang yang mengelirukan masyarakat. ini lah yang di namakan UGAMA pakai kepala HOTAK

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM