Grab the widget 

Thursday, January 27, 2011

MCA Mengambil Peluang Hina Islam Masa Pilihanraya

MCA melalui presiden nya mengambil kesempatan untuk menghina Islam ketika berlaku nya PRK atau PRU.

image moral pemimpin sebuah parti dalam BN=BarangNaik=BiniNajib

MCA tahu sekutu nyaUMNO akan menyokong serta Ulama KERAjaan BiniNajib dan ulama40 akan menjadi BISU demi untuk menjaga hati pengundi2 Cina MCA supaya tidak kalah dalam pilihanraya, ulama2 nya bukan setakat BISU malah pemimpin tertinggi Umno turut menyokong dengan kata2, apa soi lek nak herankan, Ghani Osman dan muhyiddin yasin pun turut menghina Islam dalam masa PRK DunTenang nih.

Penghinaan MCA oleh presiden nya turut di perbesarkan Blog2 pro Umno Apco juga, termasuk menteri jaga agama terdiam tak terkata apa.

Hina lah MCA oiiiii !, kerana kamu ada parti yang paling bekuasa menyebelahi kamu, Umno tak kisah………… kerana ajaran Islam Hadhari memang begitu.

Maka terpulanglah kepada pengundi2 muslim Dun Tenang untuk menentukan nya, samaada mereka setuju atau tidak MCA hina Islam, kalau mereka setuju mereka akan undi BN sekali lagi.

Kalau di lihat pada penerimaan kaum CINA di tenang, mereka sendiri sudah cuak dengan gelagat pemimpin MCA, kerana ada antara nya menghisap darah sesama kaum mereka sendiri, betul ke kat pekan Labis ada TOKEY LOMBONG (berniaga hasil lendir) ?, kabar nya ada title lagi ?……….nak tak percaya pun kawan aku bangsa cina yang cakap, siap diberi perlindungan lagi, siapa yang lindungi nya ?,korang yang kat Tenang masa ni tolong siasat, klu dah aku bagi………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel