Grab the widget 

Thursday, January 13, 2011

Nasib Baik Umno BN Kalah Di Selangor

image Pada PRU12 lalu, kalau lah umno bn berkuasa lagi selepas itu, tak tau lah apa nak jadi, dalam pada itu pun geng2 yang kamcing dengan Khir Toyo tetap mengatakan dia yang terbaik dan bersih antara MB2 dari kalangan umno bn.

Tapi kuasa Allah tak dapat siapa pun boleh jangka, kan yang penuh mulut puji2 khir toyo akhir nya pecah juga tembelang nya, nasib baik negara tak bagi nya title2 yang lebih tinggi lagi, orang yang berjasa besar lah katakan kepada negeri Selangor, taraf pimpinan negeri lagi, oiiit !, kencing dalam tempurung cermin diri dulu la woi !, calon ketua pemuda umno Rasuah nah...

Sudah tentu ada kes, kalau tidak mana boleh saja2 nak dakwa di mahkamah, kalah menang dalam perbicaraan lain cerita, yang pasti pihak yang mendakwa yakin ada kes dan benar2 penyalahgunaan kuasa telah di lakukan oleh bekas MB Selangor dari PAS..ooppps dari umno ketuanan melayu, pihak yang kena dakwa pulak, akan cari berbagai2 helah dan cable untuk melepas diri, itu biasa lah………..

Suka2 jugak, hari ni time khir toyo, sok2 orang lain pulak, yang tak di dakwa tidak semesti bersih suci….yang heran nya tak ada siapa yang membela kawan ni kena musibah, mana orang2 yang pernah khir tolong dan bagi kesenangan masa dia berkuasa dulu ?………..nasib ko lah weii ……dah ko tidak amanah, tidak bersalah selagi mahkamah tidak menjatuhkan hukuman bersalah ???????????????????.

2 comments:

ISA said...

Salam bro,

Mampuih pi lah kat dia....

otaklunyai said...

ini bukan main2 nasib bro... kena usaha bro.. kalau nak perkara yang baik kena usaha buat yang terbaik bro... nasib2 mainan orang suka berjudi bro... kalau dah boddoh dok pangkah setan masa mengundi takkan nak menang dulu. Tapi syukur kehadrat Allah S.W.T. sebab menunjukkan jalan yang benar.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM