Grab the widget 

Wednesday, November 03, 2010

SPR=Umno Ubah Peraturan Sesuka Hati Masa Permainan PRK N45 Galas

image Kalau dah darah daging bersebati dengan sumber Haram Judi, Arak dan RASUAH, kalau tak menipu tak SAH, tak cukup syarat dengan kerja2 RASUAH.

Begitu juga dengan SPR, ketika permainan ke penghujung ada peraturan2 yang nak di tukar ubah di PRK Galas, kertas undi dari 4 peti undi, Belatim, Balar, Bihai dan Hau yang mana SPR akan menggunakan khidmat helikopter untuk mengangkut kertas undi sebelum dikira di pusat penjumlahan undi di Pusat Sivic Lu Musang. “Sebelum ini (2008) undi ini dikira di sana terlebih dahulu, kali ini ia berbeza di mana ia akan dikumpulkan di pusat pengumpulan (kertas undi) pula.

“SPR tidak beritahu kepada PAS empat peti undi itu akan dibawa ke pusat pengumpulan kertas undi sebelum dikira.

image dia orang ni tak mati ke ?, atau tongkat langit………..

Itu lah tanda2 umno bn akan kalah di Galas, mereka menggelabah, segala peraturan di tukar2 sesuka hati, bila saja kertas2 UNDI itu dalam kawalan mereka, apa saja boleh BERLAKU, kenapa mereka TAKUT untuk mengira kertas2 undi itu di tiap2 PETI undi terlebih dahulu seperti prosidur biasa yang di lakukan sebelum ini ?.

Memang CELAKO puak yang di nasihat YAHUDI Apco ini, tak gheti nak main bersih. [berkaitan disini].

1 comments:

gedebeKB said...

PAS akan kalah kepada KU LI di Galas, namun PAS akan menang menentang UMNO di Kelantan.
Keadaan yang songsang ini berlaku kerana pemimpin dan ahli PAS berlumut dengan khurafat dan kepercayaan karut mereka mengenai KU LI. Ini kelihatan terang dan jelas apabila mereka menentang UMNO yang diketuai KU LI.
Pemimpin PAS kelihatan teragak-agak untuk menyerang KU LI dalam PRK Galas, sebagaimana mereka menyerang pemimpin UMNO yang lain. Walaupun KU LI tanpa segan silu menghentak kepala PAS ke gua-gua sekitar Gua Musang. Ketakutan ini mungkin disebabkan menebalnya keyakinan pemimpin dan ahli PAS kepada sistem Feudal yang membelit tengkok orang melayu. Dengan kata lain "mentaliti org PAS sama seperti mentaliti org Asal dalam menghadapi KU LI".
Pemimpin PAS nampaknya tidak pernah kesal dan kecewa dgn pengkhianatan KU LI kepada PAS. Mereka bersedia untuk memasukkan tangan mereka berjuta kali dalam lubang yang mereka telah tahu ada binatang yang menyengat mereka. Bagaimana pemimpin PAS ingin menjadi pemimpin umat, bila perasaan rendah diri melampau menguasai pemimpin dan ahli PAS.
Pemimpin PAS begitu berbangga apabila KU LI memihak kepada PAS, sedangkan KU LI adalah seorang UMNO tulin yang sampai ke tulang hitam. Ini dapat dilihat dalam isu Royalti Minyak. Dengan penuh rendah diri dan ketololan, para pemimpin PAS Kelantan merasa lebar dada, apabila KU LI memihak kepada tuntutan PAS.
Kenapa KU LI meyokong tuntutan PAS tidak pernah mereka persoalkan, dan keikhlasan KU LI tak pernah mereka tanya, seolah-olah KU LI ini presiden dan mursyid am kepada PAS.
Terdapat pemimpin PAS Kelantan yang bersedia menyerahkan semua fail-fail kepada KU LI, bahkan menerima apa-apa keputusan yang dibuat KU LI dalam perundingan mengenai royalti mimyak. Semua ini dibuat berasaskan konsep karut, "KU LI seorang yang hebat, kami org PAS ni bodoh".
Setiap pemimpin dan ahli PAS mesti ingat bahawa KU LI adalah ahli UMNO dan akan sentiasa menjadi UMNO. Pemikiran, halu tuju dan gerak kerja adalah untuk kemenangan UMNO.Sementara UMNO adalah musuh kepada perjuangan PAS. Siang malam mereka memikirkan bagaimana cara untuk menguburkan PAS.
Perhatian untuk pemimpin PAS Kelantan. "Selepas Galas, KU LI adalah ahli UMNO".

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM